1:a februari

Jihuu, idag är det 1:a februari! Den tråkigaste och jobbigatse månaden på hela året är avklarat.
Jag gillar verkligen inte januari månad då det är så grått, slaskigt, kallt och man inte har fått se skymten av solen på år och dar känns det som. Nu blir det bara bättre!

Sitter här vid datorn som en zombie, har precis gett barnen lunch och lagt Jonathan och Danilo, men dom snackar i sina rum så det är ingen idé för mig att gå och vila mig ännu. Vanessa ligger och tittar på Pippi i våran säng och Nicole är på dagis.

Igår kikade jag på gamla bilder samtidigt som jag brände alla våra "nya" bilder på skivor.

Dessa bilder är tagna för precis 1 år sedan:

Pappa med Vanessa & Jonathan


Våra små charmtroll!


Hela gänget!


Vanessa & Danilo


Nicole tittar på TV med sina småbröder


Barnen med kusinerna Emma & Felicia


På Port 73


Nicole


Det är kul att rida med Puua


Syskonbus!


Mera lek och bus


Danilo och Jonathan har lärt sig att sitta själva...


Nybadade ungar


Vanessa med Pappa


Det är ju jobbigt att busa med Puua!
Zzz...



Tänk så små dom var, vad mycket som har hänt under ett år...


Kommentarer
Postat av: Rockmom

Februari är nog också en jobbig månad, tycker jag..men SEN svänger det :)



Ja, tänk vad mycket som händer på ett år!!

2012-02-01 @ 13:55:09
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: Niikki

Jag har kommit in i en period där jag är trött på samma mat och måste testa nya saker :P Vi mår bra, dock har det varit väldigt mkt förkyldningar här hemma. Hur är det med er? Har asett att flickorna har hål i öronen, hur gamla var dom när ni gjorde det? Jag tycker det är så fint :)

2012-02-01 @ 16:42:12
URL: http://mammaniikki.blogspot.com
Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Sv: Åh vilka fina namn du ger mig som namnförslag ju! :) Jag är tacksam för alla förslag jag bara får.. Jag tycker det är så svårt att komma på något passande namn! Man måste ju nästan se bebisen först innan den kan få sitt namn!

Har ni bestämt namnen innan eller har dom fått sina när dom har fötts? Kram

2012-02-01 @ 17:50:12
URL: http://mammaemzii.blogg.se/
Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Vi hade bestämt namnen på grabbarna innan dom föddes, men denna gången är det mycket svårare! Det finns ju så många tjejnamn som är så fina lixom! =)

Då vill jag inte ens veta hur det skulle vara att vänta tvillingar när man ska bestämma namn på två stycken! :)

2012-02-02 @ 07:34:03
URL: http://mammaemzii.blogg.se/
Postat av: -Santsu-

Moikka!! Tänään 2.2 suomessa on valtakunnallinen kaksosten päivä joten teidän kaksosille pitää myös lähettää suomesta onnittelut kaksosuudesta!! Eli Onnea ihanat Danilo & Jonathan!!

2012-02-02 @ 13:54:29
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback