Som dag och natt

Hello fredag!

Skönt med helg, eller vad tycker ni??
Denna dag vaknade alla på mycket bättre humör, thank god! Verkligen som dag och nattt. Det tar nog lite på krafterna på dom också att hitta så mycket hyss...?

Efter morgonens alla bestyr så gick vi ut, hämtade med oss Mummu och gick till ankdammen för att mata ankorna.
Jag filmade därifrån, så klippet kanske dyker upp senare.
Det är alltid lika otrevligt att höra sin egen röst när man spelar in, tycker inte alls att det låter detsamma?
Danilo och Jonathan fick också bröd att mata ändorna med, men det ville dom hellre stoppa i egen mun, tills en anka kom och snodde den från hans hand! Haha, synd att jag inte råkade filma då, för det var verkligen en rolig syn att se Mummu jaga de stackars ankorna efter brödbiten ...

Igår lyste världens bästa mamma upp min dag när hon kom med presenter till mig :)
Gjorde ett collage av det, så det dyker upp snart

Nu ska jag försöka vila en stund, går runt och gäspar heeeela tiden!
Grabbarna sover redan, vi har vart ute hela förmiddan och sen ätit lunch hos Mummu och Puua, så jag hoppas att dem sover gott! Ska försöka övertala tjejerna också att ta en tupplur..
Ha det bäst alla underbara läsare


Kommentarer
Postat av: Monica

Skönt att det inte blev en lika jobbig dag igen. Trevlig Helg!

2012-04-13 @ 18:55:02
Postat av: emma gilbertsson väntar enäggs

va vgäde dina tvillingar i vecka 24-25?? // emma gilbertsson

2012-04-14 @ 07:57:44
Postat av: isabelle

sv:jo jag mår bra :) hoppas din familj också gör det! kram Isabelle

2012-04-14 @ 10:46:11
URL: http://bellisbeltan.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback