Hos Ortoptisten

Imorse klockan 9 hade hade Vanessa tid på BVC hos ortoptisten.
Tusen tack till min räddare i nöden (min mamma) som ställde upp och kom och tog hand om Danilo & Jonathan mednas jag och tjejerna tog en powerwalk till BVC.

Vanessa var jätte duktig, dom gjorde olika övningar med hennes ögon, och kunde konstatera att hon skelar lite med vänster öga. (som vi redan visste) Dom skickar en remiss till St:Eriks ögonkliniken fär dem får undersöka henne nogrannare, för att veta säkert om hon behöver glasögon eller inte.
Eller hon kanske behöver en sån där sjömanslapp för ögat så att hon kan träna upp det skelande ögat igen.
Vi får se när vi blir kallade.
När vi ändå var i närheten stannade vi till på MVC också, för att förnya mitt recept på p-piller.

Nu sover små Prinsarna och tjejerna leker... Vi får se hur det går nu utan att Vanessa sover middag.
Jag var nere och skulle söva henne i vår säng, men hon var superpigg och inte alls sugen på att sova.
Nu får dom vara vakna och varva ner med en film istället...

Snart kommer syrran förbi med några flyttlådot som hon tog med sig från jobbet!
Jihuuu, jag ska börja packa lite smått!


Idag åker storebror Diego till Finland för att gå på match!
Tänker på han och håller tummarna!
Och Shabnam- kom över och hälsa på!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Anna med 4 prematurer

Som Elsa, hon fick åxå åka till ögonkliniken pga skelning..

Allt går jättebra, hon bär sina glasögon..från början ville hon inte, men nu kommer hon själv ihåg att ta på sig dem =)

2011-09-22 @ 13:54:08
Postat av: Karolina Nordling

Sparar alla kartonger som kommer. ;)

2011-09-22 @ 21:24:51
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Shabnam

Hej! Skulle gärna kommit men är sååå seg, och har ingen bil i några dagar! Vi kommer och hälsar på när Diego är hemma, om inte ni hinner hit innan ( om bebisen hinner komma :) )

Pussa alla från mig

2011-09-22 @ 23:29:16
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback