Diego, du är GRYM!

Igår åkte ju Andres äldste son Diego till Finland, till Seinäjoki för att gå match mot nån finne idag.
Vi kikade ivrigt på nätet, men det vart något fel, för vi kunde inte se matchen.
Men Diego ringde Andres från Finland precis och sa att han vann sin match!!!!!!
Han hade vunnit helt överlägset och var superglad!

F*n Diego va du är grym!!!

Vi är så stolta över dig och vad Du/Ni åstadkommer i ert liv!


Jonathan & Diego

Andres med alla sina söner


P.S Shabnam- RING eller SMS:a mig om Du behöver mig där, så kommer jag direkt!


Kika in på Diegos hemsida om ni undrar vad det är för kampsport han sysslar med-
www.diegogonzalez.se


Kommentarer
Postat av: Louise

Vad duktig han är! Om jag vetat skulle jag ha kunnat åka dit o se på matchen, vi har ca. 90 kilometer dit:)

2011-09-24 @ 19:38:14
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

va duktig han är :)

hade din man barn sen tidigare alltså när ni träffades?

Kram

2011-09-26 @ 08:20:01
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback