VÄLKOMMEN till VÄRLDEN !!!!

Kvart i fyra idag, fredagen den 7.10 föddes våran nyaste familjemedlem till världen, Diego och Shabnams son.

 3.800 g och 50 cm lång och supersöt!!!

Jag försökte blogga på vägen dit, men det gick inte alls, och när jag kom hem förstod jag varför- jag hade inte loggat ut från bloggen när vi åkte hemifrån.

Innan vi åkte till sjukhuset så stannade vi till och handlade lite presenter till honom.
Och sen fick vi se honom, så liten, så söt, helt gudomlig!!!
Jag blev kär och ville ta med honom hem. Jag fick t om hålla honom, alldeles nyfödd liten vacker gosse... pussade på hans mjuka kinder, finns det något bättre än babylukt???


En stolt nybliven pappa med sin nyfödda son


Bebis, pappa och farfar Andres


Babyn blir presenterad för fastrarna Vanessa & Nicole


Farbror Danilo träffar sin brorson, haha  va roligt det där lät....


Och farbror Jonathan...


Kärlek


Jag är kääääär! Och (bonus) FARMOR!!!!


Sen gick vi utanför och väntade på att dom skulle till BB hotellet. Där hittade vi på en massa massa bus....


Andres blev lite extra kär i mig idag, hihih...


Vanessa & Pappa


Jag och Vanessa


Tjejerna lånade rullstolen ett tag...


Och Micke lånade sparkcykel och körde runt barnen


Grabbarna sprang runt och hittade på en massa hyss


Kak-time


Fastrarna


Javis tur att köra runt i sparkcykeln


Här kommer dem!


SÖTNOSEN!!!
Här sa jag att han ser ut som en SEBASTIAN.


Vanessa ville hela tiden "klappa" bebisen :)


Sen var det dags att låta paret och babyn vila ut, så vi åkte hem.



Ikväll ska dem prata om vad han ska få heta. Jag hejar på Sebastian!

Nu stressar Andres mig och vill se matchen mellan Uruguay- Bolivia, så jag får ge upp datorn för ikväll.

Diego & Shabnam- Vi är så stolta och glada för eran skull! Nu börjar livet.
Vi älskar ER alla tre!
Massa kramar från Abuelo Andres, bonus Abuela Satu, fastrarna Nicole och Vanessa och farbröderna Danilo och Jonathan!


Kommentarer
Postat av: -Santsu-

Onnea,onnea ihan hurjasti koko perheelle!! Vauvan tuoksu on parasta mitä on.... Ja sitä ikävöin.



Andresilla on kuvissa niin mahtava ylpeä ilme, uudesta roolista!

Ja sinulle sopii todella hyvin toi vauveli syliin. Varmasti mahtava tunne teillä kaikilla!!



Onnea pikku prinssin vanhemmille ja isovanhemmille!!



Iskikö vauvakuume??

2011-10-07 @ 22:04:44
Postat av: Camilla 31 år & 8 barnsmamma

Grattis..såå kul..

Har kollat in på din blogg jättemånga gånger nu o undrat om han kommit..:-D

Sååå sööt.oo så mysigt med bebis..



jättestora grattis till dom nyblivna föräldrarna..



mvh Camilla

2011-10-07 @ 22:29:49
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: malin

Vad roligt. Grattis till dom och till er alla!!

Jag är så nyfiken på hur gammal andres är, eftersom att han har vuxna barn liksom :) Skulle vara kul att veta!

2011-10-07 @ 23:15:54
Postat av: Rockmom

Grattis fammo :)

2011-10-08 @ 05:38:37
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: mamus

Grattis Farfar& bonus Farmor till en liten sötnos Gonzalez, tänk att era små gullungar är fastrar och farbröder redan jätte kul kram från Mamus& Affaj

2011-10-08 @ 09:04:39
Postat av: Karolina Nordling

Va sööööt!!!

Haha ja de låter roligt med farbror..;)

2011-10-08 @ 09:38:16
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Kristina

Stort grattis till er , så mysigt ;) Är det Andres son som fått barn ? , har han fler barn förutom era 4 eller är det bara jag som fått allt om bakfoten ;) . Ha en mysig helg kramar

2011-10-08 @ 13:00:27
Postat av: Helena

Stort grattis till nya bebisen!

Vilken lycka att få tillhöra er stora härliga familj.

Kram

2011-10-08 @ 14:46:28
Postat av: boosse

grattis gamla farfar och farmor :) roligt med så små fastrar och farbröder! Han var ju en riktig guldklimp!! Kramar

2011-10-08 @ 19:25:09
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Hannah

grattis. Kanske kommer det en till liten till er? Är du sugen på fler barn?

2011-10-09 @ 12:58:05
Postat av: Niikki

Grattis till bonus barnbarnet eller vad man ska säga :) Vad häftigt för dom små att redan bli fastrar och farbröder. Jag var 9 när jag blev moster första gången och det var så speciellt :)

2011-10-09 @ 21:54:33
URL: http://mammaniikki.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Stort Grattis till dem och till er.

Så söt han är=)

2011-10-10 @ 19:09:54
URL: http://albinsmamma.devote.se
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

grattis till dom =)

så underbart mys med en helt färsk liten bebis :D

2011-10-11 @ 19:02:28
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback