Måndag

Vad konstigt det är att allting rullar på, dagarna fortsätter, klockar tickar framåt.
Allting är likadant med ändå så annorlunda. Läser på Aftonbladet och undrar varför det inte står att våran Minna har lämnat oss. För det är en stor sak.
Hon och hennes familj finns i mina tankar hela tiden. Jag går igenom allting om och om igen i mitt huvud, men jag har nog ändå inte förstått att hon inte finns hos oss längre. Du fattas oss, Minttu.


Annars så har dagen varit nästan som vanligt. Jag har plockat, lagat mat, diskat, dammsugit, tvättat och även packat lite. Precis innan Puua kom hit blev det strömavbrott. Allting släcktes ner, och det kändes som att det var en hälsning från Minna, för i samma ögonblick som det hände pratade jag och min Mamma om henne i telefon. Och sen blev allt svart, allting släcktes ner.
Jag hann tända en massa ljus innan elen kom igång igen.

Just nu sitter Danilo, Vanessa & Nicole och äter äpple och tittar på Lotta flyttar hemifrån. Hoppas att dom inte får några konstiga idéer från den där Lotta! Jonathan och Andres sover.

Jag har vart inne i tjejernas rum med svarta säckar och fyllt den med nallar och dockgrejer.
Dom hjälpte till, men dom blev lite för ivriga och ville hjälpa till att packa ner ALLT, så det blev film dags för dom istället. Jag sitter och byter batterier på alla deras leksaker som batterierna är slut på och så tejpar jag deras böcker som är trasiga...

Nu ska jag ta en kaffe paus.
(Helt knasigt att jag börjat dricka kaffe!)

Bjuder på några bilder från Puua och Mummus "lill-jul" som Puua sa när han bad oss komma över.
Mummu hade bakat bullar och så hade dom köpt presenter till barnen. Behöver jag säga att vi inte behövde tjata på barnen att vi ska ut?

På väg till Mummu & Puua


Tjejerna fick Barbies med en massa kläder till dem


Grabbarna fick Ben10 fyrhjulingar


 Mummu med nybakade bullar


Gott med fika!



Tack för allt, Mummu & Puua!


Kommentarer
Postat av: Taru

Styrke kramar till er alla! Förstår att allting känns tufft just nu :-(



Vilka härliga föräldrar du har som tar hand om er så med bullar och skämmer bort barnbarnen :-)

Jättefina bilder..

2011-10-10 @ 16:16:52
Postat av: Linda - 3barns tvillingmamma

KRAM TILL ER!!!!!!!!

2011-10-10 @ 19:20:38
URL: http://lindabt.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback