ÄNTLIGEN Desperate Housewifes!!!

Hello!
Provar på ett inlägg via mobilen för att se hur det funkar.
Ligger nere i vårt sovrum och tittar på Desperate Housewifes som ÄNTLIGEN har säsong premiär idag! Som jag har väntat!
Såklart har jag lite tisdagsmys dagen till ära med lite gott...

Brukar ni titta på Desperate Housewifes? Vad tycker ni om den?

Imorgon står det ännu mera packning och tvätt och städning på tur... Såklart tar jag mig tid att uppdatera bloggen med bilder och roligare texter 

Nu fortsätter den! Gotta go!


Kommentarer
Postat av: Helena

Desperate housewifes = bäst! :)

Sen kommer Vänner och sen Greys Anatomy.. :)

2011-10-04 @ 22:56:44
Postat av: Karolina Nordling

Jaaaaaaaaa äntligen!

2011-10-05 @ 06:49:31
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: boosse

tittar alltid på den serien! den har allt, kärlek drama, intriger, späning, ja allt :) synd bara är att det är sista säsongen :(

2011-10-05 @ 20:06:22
URL: http://boosses.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback