Onsdags bilder

Halloj!
Idag hann jag inte blogga alls, för jag och Vanessa la oss i vår säng och somnade tillsammans med grabbarne i rummet bredvid. Vanessa var lite trött, och jag hade superont i huvudet så jag kunde inte ens hålla ögonen öppna.
Grabbarna strejkade lite där först och ville inte alls sova, men till slut så... Mummu hämtade min älskade docka från dagis idag, och så gick de hem till dom för mellis och lek.
Idag var det Jonathans tur att följa med och lämna Nicole på dagis, och det gick jätte bra!
Hon och kusinen Dewin försvann hand i hand till sandlådan. Det var dock svårare att få med sig Jonathan därifrån...

Jonathan sitter och läser en bok...


Kockis leker med prinsess slottet


Jonathan får inte vara med, då försöker han bitas...


Så fort Nicole kommer till Mummu och Puua hittar hon fram smultron mössan och träskorna och leker med dockor och vagnen, Gullunge!



Fortsättningen på dagen följer....


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback