Segt

God kväll!

Gissa om vi haft kul på bröllopet!!! Diego & Shabnam var såå fina tillsammans! Allt var jätte fint. We had the time of our lives!
Diego och Shabnam- Vi vill tacka Er med djupet av våra hjärtan för allting! Vi är så stolta över ER!
Shabnam- Välkommen till familjen!

We love u!!!

Vi är ganska så sega just nu, så jag bloggar mer imorgon och självklart kommer bilderna från bröllopet också!
Juste, båda våra datorer strejkar just nu... Så nu bloggar jag med mobilen.. ;-)

Nu kallar sängen... Zzzzzz

P.S Jag behövde inte oroa mig för Andres ex, för hon dök inte upp.....

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej



Ser fram emot att se bilder på bröllopet!!!



Får man fråga varför inte Andres ex ej kom?



Hoppas ni haft en härlig helg, Théo och jag va iväg en sväng till Danmark igår.



kram på er allihopa

2011-05-22 @ 20:36:33
URL: http://dessiochtheosmamma.blogg.se/
Postat av: lilly2006

kikar in o säger hej :-)



underbar blogg du har o så himla fina barn :-) wauw vilken styrka du måste ha o ork :-)

så er den andra dagen då jag va på väg o hämta mitt lilla troll på 10 månader .. hon var på vallavägen o där kom du med hela din fina familj <3

vilken cool vagn du hade oxå.. spanade in den lite extra hahhah ville inte rusa fram o säga hej som nån annan stalker hahaha.. hoppas allt väl med er efter en fest fyllt helg

kram Louise (lilly2006)

2011-05-22 @ 21:04:38
Postat av: Anonym

Jag undrar också vad som gör att en mamma kommer till sin sons bröllop? Hittar ingen vettig anledning alls?:-/

2011-05-23 @ 12:57:34
Postat av: Paola

Ni vet inte, hon kanske e sjuk och ligger på sjukhus?



Va kul det låter ni har haft det! Ser fram emot bilderna!!

2011-05-23 @ 13:00:46
Postat av: Mama 2 3

Ser fram emot bilderna! Varför kom inte hans ex? Hans mamma?

2011-05-23 @ 13:02:33
Postat av: Blommamman

Följer bloggen dagligen och ni verkar vara en härlig familj!

2011-05-23 @ 14:02:14
Postat av: Cecilia

Hej



Följer din blogg, du har så fin familj. Förstår inte hur du orkar, jag har tre barn och jag blir helt slut :-)



Kram

2011-05-23 @ 14:19:41
URL: http://babyboo.superblog.se
Postat av: Rockmom

Då gör det inte så mycket att jag inte hann skriva alla goda råd jag hade tänkt ge ;) Ha ha..

Inte för att jag är expert på x-fruar, men har levt ganska länge och har själv en .man och vet lite vad som funkat och inte funkat för just oss. Men vi kan ta det en annan gång, sen då det blir aktuellt igen!



Ser fram emot fotona!



Kram

2011-05-23 @ 19:03:54
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback