På besök hos Abuelo & Robbans pizza

I förmiddags åkte vi till Huddinge sjukhus och hälsade på Abuelo. Fick flashbacks över att vara där, allt kom tillbaka från tiden då jag låg inne på NEO med grabbarna. Och det har nästan gått ett år nu...

Vi stannade i kiosken och köpte en nalle och ett kinderägg till Abuelo.

Jonathan på väg upp med hissen för att träffa Abuelo...

Vi ska ditåt!

Såklart köpte vi kinderägg även tll tjejerna...

Det kändes jätte bra att få se Abuelo igen, han skrämde oss alla väldigt mycket!
Han såg pigg ut, han är bara uttråkad över att vara på sjukhuset, men imorn får han troligen åka hem!

När det var dags för Abuelos lunch så gick vi ner och matade barnen också. Patrik & Patti kom också dit.
Vanessa vägrade titta på Patti, hon sneglade lite snett på henne bara...

När vi kom upp igen så var faster Ela där med Giuliano

Nicole & Patricia

Om man inte har några leksaker på plats så tar man det man har!

Som ni ser så kom farbror Oscar med Javi och Sergio också dit...

Nicole älskade att busa med Patrik, hon ville att han skulle jaga henne hela tiden...

Andres tre döttrar och Patrik

Jonathan somnade i sin farbror Oscars famn

Precis när vi skulle gå kom Diego och Shabnam, Micael, Pät och Kevin


Vi åkte till Tumba till Robbans pizza.
Jag blir chockad varje gång dem kommer med pizzorna... De är ju ENORMA och s*it goda!!!

Grabbarna åt med god aptit...
Jag är så lättad över att dom båda två äter otroligt bra nu!
Såklart får man lite efterrätt också om man ätit upp all sin mat...


Som ni kanske märker så är min kamera sönder, så jag hittade denna kamera i skåpet, men den är inte så jätte bra... Zoomningen funkar inte alls, och det blir en massa suddiga bilder.
Och att lägga in bilder på denna dator är en lång process som tar mycket tid!
Först måste jag lägga minneskortet i ett USB minne, och eftersom den inte får plats i vår dator, så måste jag lägga in den i Andres laptop, klippa ut bilderna och kopiera i mina bilder, sen måste jag ta ett tomt USB dosa och flytta bilderna dit, som jag sedan lägger in i vår dator och därifrån flyttar jag dom in i mina bilder.

Jag tror att det är batterit och laddaren som är trasigt i min kamera... ska försöka få det fixat snart..

Snart börjar Big brother. Vem tror ni åker ut?
Imorn börjar en ny vecka igen, vad ska man hitta på då....

Vad har ni haft för er denna soliga helg?


Kommentarer
Postat av: Carolina-Mamma till småprinsarna

Din blogg är så mysig :) Går in och kikar då och då efter tråden på FL :) Ni får mig lite sugen på att skaffa fler barn tätt.. Men samtidigt så blir jag lite nervös över vad alla kommer säga.. Fastän man inte alls borde bry sig. Jag tycker att det är intensivt med två bara, vad känner ni? Blir det en enorm skillnad med ytterligare fler barn? Barn är ju det bästa som finns :) Men blir det inte krångligt att ta sig iväg osv? Kram//Carolina :)

2011-03-20 @ 20:58:36
URL: http://carolinamedfamilj.blogg.se/
Postat av: Lill å Trollen

Hejsan.. Nu är vi hemma från en weekend i London.. :) Så nu har jag å mycket å läsa i kap.. ;) Snabb kollat lite, fina bilder som vanligt.. :) Hoppas ni haft en bra helg... Kraam!

2011-03-20 @ 20:59:11
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej! Jag följer med glädje din och din syster blogg! Har jag förstått rätt att Andres dotter är förlovad med din systers fd? Eller har jag rört ihop de?? Fortsatt blogga du är en super bloggerska! MVH Maria

2011-03-20 @ 21:31:05
Postat av: Felicia

Skönt att han mår bättre! Pusu beso

2011-03-20 @ 21:34:28
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Linda BT - 3barns tvillingmamma (tävling pågår)

Skönt att allt är bättre! Kramar

2011-03-20 @ 22:24:55
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej vännen!! Även med en annan kamera så får du bra bilder=)



Skönt att pappa/farfar mår bättre nu! Hoppas han kommer hem imorgon så han slipper sjukhus...det är inte roligt att ligga där.



Kramar från oss

2011-03-20 @ 23:34:35
URL: http://albinsmamma.devote.se
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :) Tävla & vinn Nallepuh skal till Iphone 4!

Skönt att han mår bättre!

2011-03-21 @ 04:30:06
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Ellie

Hej,hamnade på din blogg av en ren slump och nu är jag fast:-) härligt och läsa om er vardag,och dina barn är helt bedårande!!! sen måste jag bara säga att wow så fräsch du ser ut!!! Ha en trevlig dag!!

2011-03-21 @ 09:52:24
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback