Internationella kvinnodagen



Internationella kvinnodagen
inträffar 8 mars varje år och uppmärksammar ojämställdhet och kvinnors situation över hela världen. Dagen har fått olika innebörd i olika länder.
På flera håll har den mist sin politiska innebörd och istället blivit en dag då män uppmärksammar, eller uttrycker sin kärlek till kvinnan, i samma anda som mors dag eller alla hjärtans dag. I andra länder har dagen kvar sin politiska prägel då man fokuserar på kvinnors kamp för lika rättigheter och på den ojämställdhet som råder i samhället.


Andres köpte blommor till mig, Nicole & Vanessa.
Isn´t that cute?

VI ÄLSKAR DIG Papa Andres!
Tack för de fina blommorna!


Kommentarer
Postat av: Rockmom

Härligt med blommor <3



Och bra att ni fick penicillin mot öronen. Vet hur jobbigt det är, min äldsta hade ofta öroninflammation då han var liten :(

2011-03-09 @ 07:26:19
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: erica

Usch, stackars lilla gumman. Det är en av det jobbigaste sjukdomarna för barn.. det gör ju så ont!

Har tur (peppar, peppar) ingen av barnen har haft det ännu, men jag har haft det själv ett antal gånger.

Vilken storm det är ute.. huvva! Hur har ni det annars? Va gullig man du har som köper blommor till er alla tjejer, omtänksam. Är lite nyfiken vilken energidryck du brukar dricka (du skriver ju att du dricker det ibland) jag har provat och det känns verkligen skillnad! Jag blev super pigg, även fast jag dricker kaffe också. Nu har jag köpt hem lite olika, bara för att testa, isamband med lite träning också. Kramar

2011-03-09 @ 13:13:58
URL: http://lillaica.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback