Bilder från soliga tisdagen

Jag var för lat för att lägga in bilderna från tisdags, men här kommer dom!
Det var helt otroligt skönt väder i tisdags, då kom Puua till oss och vi tog en promenad till Rudan.
Fick riktiga vårkänslor och kände att nu är det på gång på riktigt!
Vattnet droppade nerför stuprännorna, solen värmde så varmt och alla var på bra humör. Fast när vi kom ut på vår gård så höll Vanessa på att blåsa iväg, men när vi väl kom till Rudan så var det vindstilla och hur skönt som helst, vilket är konstigt eftersom det är så öppet där..
Hör och häpna- Vanessa gick HELA vägen dit!!!
(Nicole också, men hon har alltid varit jätte duktig på att gå själv, medans Bessa gärna vill bli buren)


Nicole var lite orolig över att hon skulle behöva bada- Hello... Det är fortfarande is på sjön!!

Puua och tjejerna kastade kottar och isblockar i vattnet i hopp om att hjälpa våren lite på traven och smälta bort all is...

Puss på dej min docka!

SOOOL!

När vi skulle hem så orkade Bessa inte gå längre. Hur lätt var det för Puua att bära henne såhär tror ni? Och så tappade hon sina gummistövlar stup i kvarten och nämnde det först efter 10 meter varje gång...

På eftermiddan gick vi ut igen. Denna gång hade Andres kommit hem och vi skulle iväg och leta efter NUBY nappar till flaskorna. Ni vet, såna där NON-SPILL flaskor som grabbarna har?
Superbra tycker jag, för då kan dem ligga och dricka sin välling i sängen och lägga ifrån sig det utan att det ska spilla ut välling överallt. Men problemet är bara att dom finns knappt nånstans längre. 

Brudarna ska handla lite...

När vi hade åkt till några ställen som har haft såna förut (men inte nu) så åkte vi till Mummu och Puua för fika.
Nicole sätter alltid på min gamla "Spanien outfit" och Vanessa en "shukaduj" kjol när vi kommer dit.

Mina fina docka och min underbara Mamma!

Min fina ängel

Mina finaste grabbar


P.S dagen efter fick Andres tag på napparna till flaskan i Nacka ;)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilka härliga bilder! Ooh va man längtar till sommaren...:)

2011-03-24 @ 22:31:22
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Helena

Vilka underbara vårbilder! Dit ni gick på promenad, är det badplats där? Såg ut som ett mysigt ställe iaf.

2011-03-25 @ 00:11:38
Postat av: mummu

Karo,,,,,sun nimi on vieläkin Felicia ,kun lukee Satun bloggia hih,,, Rakastan.

2011-03-25 @ 19:52:55
Postat av: Caroline

Vilka fina bilder på barnen, som vanligt ;)

Vi har också den flaskan till dottern, jättebra! Men skulle också behöva ny napp.. men dom är helt omöjlig på att få tag på här med!

2011-03-27 @ 19:49:02
URL: http://carr0n.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback