Ankdammen

Idag tog vi en promenad till ankdammen med Puua för att mata ankorna där.
Tjejerna tyckte att det var jätte kul, men mest ville dom äta kakorna vi hade med oss själva. Så dom snyltade bröd frå Puua istället och behöll kakorna sälva.
Jag som hade hört att det skulle vara 8+ grader och sol ute idag- vad hände?
Men, men... det var skönt att vara ute iaf.

Här skikcar jag några bilder från idag!

Danilo var fascinerad av ankorna....

Synd att vår alldeles egna "Fågelskådare" Jonathan sov hela tiden, han hade älskat att titta på alla ankor!

Moster Karo kom och höll oss sällskap och såklart pussade och gosade med Danilo...

.... Och var på ankjakt....

"Bessa blicken"
Hon sneglade på Karo som om hon ätit hennes mat eller något... såg jätte sur ut mot henne.
Vad har du gjort henne, Karo??

Nicole

Vanessa

Puua med tjejerna

Andresito

Lilla-tjejligan tyckte att det var jätte kul att se när ankorna dök...

Därifrån gick vi vidare till Mummu och Puua på fika och drömde lite semester drömmar...
Sen tog vi med oss Mummu och lämnade barnen hos Pua och gick och handlade.
Hemma igen efter maten så somnade lilla Dockan som en stock.

Och nu har jag precis tittat på Big Brother.
Kollar ni på den?
I alla fall så åkte Sanna ut. Lika bra, tyckte jag, hon har bara klagat.
Vad tyckte ni? Var det rätt person som fick lämna huset?

Nu ska jag mysa lite med Andres, vi höres imorgon!


Kommentarer
Postat av: Helena

Nej feeeel, gillar varken Katerina eller Mytoman-Nicky!

2011-03-13 @ 23:47:20
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :) Tävla & vinn Nallepuh skal till Iphone 4!

Vilken rolig dag ni haft!



Nix inge bigbrother. det är så himla sent. Inte värt att vara uppe så länge :)

2011-03-14 @ 06:37:52
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Felicia

Ja jag vet inte riktigt vad de var med Bessa blicken...:)

2011-03-14 @ 07:40:36
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: erica

Va härligt ni ser ut att ha vännen! Ni verkar göra så mycket roligt med barnen, känns som jag inte gör något alls om dagarna.. :-/

Jätte fina bilder som vanligt! Kramar

2011-03-14 @ 08:27:36
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Rockmom

Jag minns då mina stora killar va små å vi bodde i Upplands Väsby...då va vi jämt å matade änderna å de älskade det!!

Nu då vi mestadels bor på landet blir det väl att sysselsätta sig med annat :)



Mysiga foton som vanligt!!

2011-03-14 @ 09:39:31
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: Lill å Trollen

Fina bilder.. :)

2011-03-14 @ 10:31:37
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: camilla 30 år & 8 barnsmamma

Hejsan

Åhh så härligt det ser ut..

Här har vi fortfarande vinter så sånt är bara att vänta på..



Längtar såå mycket till vår o sommar..



Jag har ingen aning hur man får in blogsvar,jag fick hjälp med det..

Men du ska fylöle i o registrera dig på länken jag mailade..

sen vet jag inte vad det står där..



Hoppas du lyckas annars kanske du känner nån som kan hjälpa dig..hehe..



Ha en jättebra dag

Mvh Camilla

2011-03-14 @ 11:17:15
URL: http://minstorafam.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Tack vi får bara bra, lite för bra känns det nästan :)



Vad ett gäng med änder kan göra?! Vi har en plats i stan där jag har gått med både syskonbarn och dagisbarn och de blir alltid lika till sig, härligt. Snart blir det dags att gå med mitt egna barn, mysigt. Min momo gick alltid med mig och brorsan sin sjön där de håller till.

2011-03-15 @ 10:31:11
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback