Onsdag-En mysig dag!

Va konstigt att detta inlägg blev som den blev, så jag får skriva om den lite....

På morgonen gick jag, Mummu och alla barnen (jag var barnvakt åt Felicia och Dewin också) till ankdammen och möttes av denna syn.
Alla ankorna var på väg mot oss för att få lite mat! Och dom var inte rädda alls, de bara klättrade på grabbarna som satt på marken och tittade nyfiket på dom...

En ankmamma med sina små bebisar... jätte söta!

Mummu & Danilo gick så duktigt, kanske han snart vågar släppa taget?

Det fina gänget

Nicole gick med Dewin i koppel, Felicia sa att han är en hund som heter Benny! Hahaha...
Liten mys stund på soffan...

Dewin klättrar efter ekorren på våran gård

Snygga superman Dewin

Gung gung...

Min kompis Joel "Jopo" kom förbi och vi pratade en massa



När Patrik kom och hämta Felicia och Dewin, så frågade han om tjejerna ville också föllja med han. Först ville inte Nicole, men sen ångrade hon sig... så KORS i taket, hon följde med!

Dom åkte iväg och åt, och andra ärenden och allting hade gått superbra!
Jag kände mig också lugn och trygg att hon var där, vilket jag inte brukar göra annars. Joel följde med oss och vi åkte till Nacka för att handla lite innan vi hämtade hem tjejerna. Dom hade haft jätte roligt och Nicole var så glad att hon fick en dator från Dewin/Felicia.

Tack för allting!


Kommentarer
Postat av: boosse

Älskar att gå till änderna, är det en vit and jag ser?

"Våra" änders bebisar överlevde nog inte. Såg dem vid ett tillfälle men något mer.



Vill önska er en glad midsommar om jag inte hinner kika in i morgon. Hoppas solen lyser på er och att ni får en trevlig dag. Kram

2011-06-23 @ 20:56:15
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Marcia

Hej Satu!!!!

Jag heter Marcia..hittade din blogg via familjeliv..Jag försöker läsa din blogg varje dag :) tack för att du delar med dig av din vardag...du ger mig inspiration och styrka :)hoppas jag får fortsätta läsa din blogg??!! Ha det så bra nu i finland passa på att njuta....kramar /Marcia

2011-06-24 @ 00:38:45
Postat av: Ellie

Hoppas ni får en riktigt trevlig semester och glad midsommar på er!! Det är med glädje jag började följa din blogg för några månader sedan,ni är så fina allihopa!! Hoppas att vi "vanliga" läsare kan få lösenordet om du bestämmer dig för att skydda den. Många sommarkramar till er!! / Ellie

2011-06-24 @ 11:18:56
Postat av: Fia

Trevlig/glad midsommar på er =)

2011-06-24 @ 13:08:03
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: Pät

Varför känner du inte dig trygg ? Puss!!!

2011-06-24 @ 18:21:45
Postat av: madi

Hej!



Har följt din blogg sen twinsen föddes och det är så kul att följa erat liv! Men blir lite ledsen nu när du kanske ska lösenordsskydda den. Jag åker på semster o stannar borta i fyra veckor from imorn, då kommer ju inte jag kunna komma in på bloggen sen.. =(

Hoppas hoppas hoppas att du vill och har lust att maila lösen till mej.



Kram på er!

2011-06-25 @ 18:56:11
Postat av: madeleine

vilka härliga bilder!

kram

2011-06-25 @ 19:20:51
URL: http://madeleine82.blogg.se/
Postat av: boosse

Hoppas ni hade en fin midsommarhelg!

2011-06-25 @ 23:20:18
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: ewa

Hejhej kikar in!Vilken fin liten familj ni har:)) så söta barn!/ewa

2011-06-26 @ 11:39:43
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Sanne

hej, har läst din blogg sen du startade den, läste väldigt mycket i prematur tråden på familjeliv. har själv en prematur i ungefär samma v som dina pojkar. Blir lika lycklig varje gång jag läser för vilken underbar familj ni är o vilken super mamma du är:) Har själv lite finskt blod i mig o för herrans många år sen var jag i Kotka där min mormors syster bor o skulle så gärna vilja åka tillbaka nångång med min familj. Hoppas ni har haft en toppen midsommar! Ska bli bättre på o kommentera men är fruktansvärt dålig på att:( Kram Sanne

2011-06-26 @ 17:32:23
Postat av: erica

Hoppas ni hade en underbar midsommar! Lät härligt att åka dit ni ska :-). Kramar!! jag lever fortfarande efter första jobbveckan.. men är dödstrött.. oj vilken skillnad det är att jobba och vara hemma. Trött på ett helt annat sätt. På ett vis känns det lättare att gå till jobbet än att vara hemma när barnen skriker och gnäller hela dagen ;-) fast sånt kan man ju inte erkänna.. hihi. Kramar

2011-06-26 @ 19:34:22
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilka härliga bilder, ni är en så fin familj!!!

2011-06-27 @ 20:41:56
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback