En liten paus från allting...

Phew!
Jag var tvungen att ta en liten paus från allt som måste göras och all stress.
(För er som har missat så ska vi åka till Finland ikväll och fira midsommar på våran släktstuga)
Morgonen började bra, både jag och Andres vaknade FÖRE barnen (för en gångs skull) klockan 8. Sedan har det varit lungt, jag tog ett skönt varmt bubbelbad med grabbarna, Nicole och Vanessa ritade och sen pysslade Nukke med en keramik ponny som hon fick i födelsedags present, hon ritade på den och klistrade på klistermärken.

Nu har vi ätit lunch, jag har dammsugit och tagit fram grejer som vi ska ha med oss och sorterat en massa massa tvätt. Nu tänkte jag fortsätta med packningen, det är inte det lättaste när man är ensam med 4 småttingar runt omkring sig och vill dittan och dattan. Nicole var på det humöret då hon tror att hon ska bestämma så hon blev jätte arg när jag sa att vi ska åka först ikväll och sen dess har hon bråkat.

Andres är iväg på ärenden, han har bland annat vart och hämtat mig älskade och grymt saknade kamera som har varit på lagning! Nu ska det knäppas en massa bilder i Finland!

Det är typsikt att jag inte hittar våran batteri drivna lampa, den hade vart perfekt att ha med sig till stugan där det inte finns el alls... Grabbarna hade med sig den på en fisketur förr förra året, sen dess har jag inte sett den... Hmm...
Hoppas att det inte regnar alltför mycket heller. Här i Handen skulle det iaf vara fint väder, men där hade de lovat regn... Så himla typiskt!

Nähep, om man inte ska ta och fortsätta nu så att jag inte degar här framför datorn, då kommer jag aldrig upp...

Höres snart igen!

Kommentarer
Postat av: BabyBoo

Hej! Hoppas ni får det bra i Finland :-) Haha vad jag känner igen mig på stressbilden du har :-) känner mig så just nu. Packar och städar och tvättar för vår Stockholmsresa.



Kram

Cecilia

2011-06-23 @ 13:20:19
URL: http://babyboo.superblog.se
Postat av: Camilla30 år & 8 banrnsmamma



Hej hej

Smiter in o önskar er en trevlig midsommar.



Ha så kul i finland..

mvh Camilla

2011-06-23 @ 14:00:48
URL: http://minstorafamilj.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Hej igen! Vi mår bara bra, varit sjuka en del men nu har de små hållt sig friska ett tag (peppar, peppar...). Vi drar också iväg ikväll så jag vet vad du menar ang packa och ha små troll runt sig, blir inte mkt av ;) Ha en supermysig midsommar med fina familjen/släkten! Ser fram mot blogginlägg om resan sen. Kram / Ingela

2011-06-23 @ 14:14:18
URL: http://famjarestedtandersson.blogg.se/
Postat av: madeleine

fina bilder!

glad midsommar på er!



kramar

2011-06-23 @ 14:44:43
URL: http://madeleine82.blogg.se/
Postat av: Rockmom

Trevlig midsommar till dig och hela familjen! Kram

2011-06-23 @ 16:50:41
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: Sandra med fyra barn

Hej!

Jag vill gärna fortsätta läsa din blogg ven om du lösenordsskyddar den, om jag får.



Tänkte tipsa om en mamma som ska få sitt sjunde barn på fyra år om du inte redan läsre den bloggen

familjenxl.bloggplatsen.se



Ha en bra midsommar!

2011-06-25 @ 08:55:53
Postat av: Latina Baby

Vilka vackra barn du har! Ni verkar vara en så tight familg med mycket kärlek runtomkring er. Önskar att jag kände er mer än från bloggen.

2011-06-27 @ 21:33:59
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback