Årets FÖRSTA dopp! - 6.6.2011-

Halloj!

Igår tog vi en promenad till fina Rudan och tog årets första dopp! Eller- Jag, Bessa och Danilo iaf.
Nicole ville bara doppa fötterna lite försiktigt och tyckte att det var "jätte kallt!" Andres likaså... Och Jonathan satte sig med sen snabbt upp igen till pappas trygga famn. Jag höll Danilo i händerna och han bokstavligen sprang in i vattnet! Och Vanessa hade hur kul som helst och blev jätte sur när vi skulle upp och värma oss. Hon sprang in och satte sig och försökte dyka, och sen lekte hon en lång stund på strandkanten och bakade sand/vatten kakor.

Jag och Nukke på väg till Rudan

Min fina familj

Jonathan har blivit en riktig pappas pojke!

Fika med lite jordgubbar, dricka och kakor. Och Tack för sockerkakan Kimmo, Taru och familj!

Nukke

Grabbarna ska bada med pappa...

Toni, Tobi, Mummu & puua kom och höll oss sällskap också. Jag och brorsan dök i från bryggan, sköööönt!!!

Mummu & Bessa solar...

Vanessa badar! =)

Vi tog en liten paus när vi promenerade hemåt...


Vi hann bara hem en sväng, och sen åkte vi och åt middag =)

Hey, vänta på mig!


Igår kom det en man och köpte våran crosstrainer. Känns jätte bra att den blev såld så fort, nu har vi jätte mycket plats helt plötsligt i nedrevåningen... Och ett litet klirr i semester kassan slår aldrig fel!

Nu ska jag ta och moppa golven här hemma innan bustrollen vaknar och det är dags att gå ut och leka i solen!
Höres ikväll!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh vad mysigt ni ser ut att ha det! Vi sitter ute på gården nu och barnen åker rutschkana :-) vi ska kolla in badstranden i närheten av oss imorgon :-)

2011-06-07 @ 14:38:12
URL: http://Babyboo.superblog.se
Postat av: Cecilia

Åh vad mysigt ni ser ut att ha det! Vi sitter ute på gården nu och barnen åker rutschkana :-) vi ska kolla in badstranden i närheten av oss imorgon :-)

2011-06-07 @ 14:38:59
URL: http://Babyboo.superblog.se
Postat av: Karolina Nordling

Vilka härliga sommarbilder! :)

2011-06-07 @ 18:08:03
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Emma

oooh så mysigt ni ser ut att ha haft de:) har inte badat ännu i sommar hehe men snart måste vi ta tag i de..



va underbara dem är som köpt alla sakerna själva för barnens skull. inte många mor och far föräldrar som gör så i sin trädgård.

2011-06-07 @ 20:02:01
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Postat av: Fia

Vilka härliga bilder =)

Jag hittar så mycket fint till tjejerna som dom ännu inte kan ha.Alla roliga kläder börjar på 86 så jag köper allt fint jag hittar och sparar i en påse tills dom kan ha det =)

2011-06-07 @ 22:35:30
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: Helena

Härliga badbilder. :) Hur varmt har ni i vattnet? Här var det 16 grader i sjön i helgen när dottern var i väg o badade, och det är 12 grader i havet.



Och jättefina bilder på tjejerna när de sitter på bänken med vita hundkexen i bakgrunden.

Kram från Söderhamn

2011-06-07 @ 23:02:55
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback