Bildregn från dagarna som gått

Hej alla trogna och nya läsare!
Hur mår ni?

Jag tänkte bjuda er på ett bildregn från de senaste dagarna och sen tänkte jag faktiskt gå ner och lägga mig i sängen. Förhoppningsvis kommer det något bra på TV? (Inte så troligt)

Tjejerna hos Mummu & Puua

Vanessa övar på att hjula... Övning ger färdighet! Eller hur?

Felicia visar hur man gör...

Jag och min lilla Ängel

Nicole

Mina sötnosar

Andres och Felicia hade vattenkrig. Gissa vem som vann?
Andres gömde sig bakom en buske när Fellu gick förbi och blötte ner hela henne.... Sen gick hon in och skulle fylla på den stora vattenpistolen, då passade Andres & Micael dra hem och vila. Felicia stackaren gick runt och letade efter dom och hon trodde inte alls på mig när jag sa att dom drog hem...

Danilo med brorsan Micael

Fika-time! Tack för fikat!

Jonathan sitter och äter bulle i sandlådan...

Smultron tjuvar...

Tröttisen Jonathan somnade hos sin morbror Stefu...

Puua & Prinsessorna

Vanessa är en tuff tjej som ska STÅ och gunga såsom de stora barnen gör..

Nukke också

Nicole väntar på att småsyskonen ska vakna...


Bilder från lekparken...

Danilo utforskar stället... Som jag sagt, dom är överallt... och nu drar dom åt olika håll också, så man får verkligen hålla koll...

Dewin kom ut och lekte med oss också.
Han och Nicole lekte jätte bra tillsammans, jätte kul att se kusinerna så nära varandra.

Nicole, pappa Andres & Patrik

Bessa

Felicia och syrran hade vart ute och sprungit, dom kom ut till gården en stund också.
Jonathan går några steg till sin moster

Karo, Dani & Fellu

Mummu, Vanessa & Felicia

Lek i sandlådan

Puua grävde ner Dewin...

Danilo hamnade i hålet han också

Vanessa hittade en ny solhatt till sig själv- hennes bikini-trosa som hon satte på huvet! Hahaha...

Vanessa nergrävd i sanden. Undrar vem som gjorde det....?

På hemvägen plockade tjejerna blommor...


Idag gick jag, barnen och Mummu till Handen- Gudfynd för att säga att Nicole har tappat sina örhängen. (Hon fick fina örhängen av sin Gudfar när hon fyllde år) och som tur är fanns det försäkring, då hon brukar tappa sina örhängen... Vi fick gå och göra en polisanmälan, och sen vänta på att hämta nya örhängen om en vecka...

Sen åt barnen på McDolads, och efteråt blev tjejerna hämtade av Andres, Micael och Puua för att gå och kolla på något jobb. Jag, Mummu och grabbarna gick runt en liten stund för att försöka hitta såna där tuffa sjalar till grabbarna, för dom drar bara av sig kepsen hela tiden, men inte en enda butik hade såna...
Jag hittade däremot EN MASSA annat som jag ville köpa till dom, alla 4.  Hittade så mycket fint att jag fick ångest, hahah... Men det får bli en annan gång då.

Här kommer bilder från idag, är alldeles för trött för att skriva text till bilderna...

Vi hade precis köpt glass i kiosken vid gråden och jag köpt mig äntligen en Tip Top som jag varit jätte sugen på länge, jag smakade lite, och kulan föll av och rullade i sanden!  Thanks a lot!


Nu kalla sängen. Och chokladen. Have to go!


Kommentarer
Postat av: Karolina nordling

Härliga bilder som vanligt...;)

2011-07-20 @ 21:56:32
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Anonym

Ja, det känns så tråkigt. Speciellt när allt man gör hemma går ut över tiden med barnen, man önskade att man slapp all disk, tvätt och städ och bara umgås med knottarna. Inte alltid kul att behöva sitta upp kvällar / nätter och vika tvätt eller städa.

2011-07-20 @ 22:07:22
URL: http://emmammatilltva.blogspot.com
Postat av: Lotta

Jättefina bilder som vanligt!! Bessa har blivit så stor tycker jag, och småkillarna också. kan tänka mig att det blir rejält hektiskt med två som springer åt olika håll, jag tycker det blir stressigt med en som är överallt :)

hoppas ni har härliga sommardagar, vår första vecka i Sverige var väl sådär men idag har det varit jättehärligt och vi har kunnat vara ute massor. fler såna dagar tack!

kramar!

2011-07-20 @ 22:52:36
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: boosse

Hur söt är inte vanessa när hon försöker hjula?? Dundersöt! :)

Har förresten en syster som heter Vanessa men jag kallar henne Vivvi.

2011-07-20 @ 23:19:15
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Rockmom

Ja, jag fasar verkligen för det där då de börjar kuta åt varsitt håll :)

NU är det ju ännu lite lättare att hålla koll då bara EN av dem rör på sig ;)



Ha en skön dag!!

2011-07-21 @ 05:19:39
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Så himla fina barn du har! =)

2011-07-21 @ 08:03:43
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Sötnosar :) Pratade med min syrra idag .. som jobbat på HM om att mina barn har gått i från att vara Hellokitty Fans...

Då sa hon att de går mer över till att få en massa plagg med musse och mimmi på .. tänkte på dig då =)



Kram

2011-07-21 @ 08:14:15
URL: http://tvaflickortvapojkar.blogg.se/
Postat av: Fia

Ser ut som ni haft ena mysiga dagar med en hel del sol, här regnar det mest =(



Neo han är 5 och fyller 6 i dec så han börjar förskoleklass nu i höst.Helt galet att jag kommer ha skolbarn snart! =)

2011-07-21 @ 10:03:46
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: Taru

Hey! Nej hon har inga symtom än.. Om hon får det så tror jag nog att det slår ut om en vecka kanske. Vi får se :-) Ja , vi får ta och ses snart!



Fina bilder på barnen du lagt upp.. Och va lång hår Bessa fått :-) Jättefint!

2011-07-21 @ 14:35:35
Postat av: Åsa

Hihi :) Ja tyckte det var dags för en ny header :) Tack <3 Kram Åsa

2011-07-21 @ 17:23:19
URL: http://tvaflickortvapojkar.blogg.se/
Postat av: erika

Fina ni är! :-) så kul att läsa din blogg. Har varit dålig själv på att skriva i min.. men ska bättra mig :-) Jobbet tar nästan all tid och energi nuförtiden. Men kul med lite omväxling.kramar

2011-07-21 @ 17:58:14
Postat av: Linda - 3barns tvillingmamma

Sötisarna!!!! :)

2011-07-22 @ 10:26:43
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Anonym

härliga bilder! Verkar som att ni har det jätte bra och vilken sammanhållning!

Dina barn är verkligen jätte vackra alla fyra och ALTID så fint klädda!

2011-07-24 @ 21:42:37
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback