Våran "mysiga" ritstund...

Jag och Niole tog fram pennor och målarböcker och satte oss vid köksbordet när alla andra sov middag...
Det gick inte alls lång stund innan Nicole började rita på sina händer och kläder. Igen. Jag sa åt henne en gång, och då flög pennorna hit och dit. Och så fortsatte hon, ritade på bordet.... Jag tog bort pennorna helt från henne eftersom hon inte lyssnar, och vad gör hon då? Slänger ner målarboken och tjurar.
Där gick den "mysiga" ritstunden, bara vi två...

Än så länge glada Nicole

"Oh no! Nu är jag sårad, sa du verkligen åt mig??!"
Drama Queen fasonerna igen, ni vet...

Suck.

Hur som helst när alla hade precis vaknat kom pappa hem med McDonalds mat! T om grabbarna fick smaka lite :)

Puuas barnbarn!


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Känner igen det där :)

2011-01-07 @ 21:59:21
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Helena

Härlig min Nicole har. :)

Vi har alltid använt blyrtspennor med färg ist för tuschpennor. Dels slipper man kladd o färg överallt och dels så går det inte genom papperet som tusch ofta gör. Ett litet tips bara. :)

2011-01-07 @ 23:14:47
Postat av: Malin

Dina barn är alltid så otroligt fina och välvårdade, hur hinner du med att fixa ordning dem och hålla hemmet så fint och städat?

2011-01-07 @ 23:36:16
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback