Vad ska man skriva för rubrik då?

Nu är kvällen kommer igen. Jag älskar kvällarna... Det är så lungt här då, tända ljus... mys.
Grabbarna sover sen en timme tillbaka, och tjejerna ligger i sina sängar och sjunger.
Eller, dem sover i samma säng ju. Visserligen ligger Nicoles säng bredvid Bessas, men den ligger alltid tom, för dem vill krypa in hos varandra och sova tätt intill. Mysigt egentligen... Jag funderar på en våningssäng till dem, eller en miniloftsäng, så spar vi mycket plats. Så en säng ligger alltså alltid tom där, så du kan ju sova här "hemma" när du vill, Puua  hahahaha....

Idag promenerade jag med tjejerna till Handen med Mummu och Puua- grabbarna stannade hemma med Andres som precis hann komma hem. Skönt att gå med bara två barn, fast det kändes tomt på något sätt också.
Jag fick en massa gjort idag iaf, lämnade tillbaka filmerna, postade viktiga papper, köpte några grejer vi behövde..
Tjejerna var iväg med Puua på sina egna ärenden medans Mummu och jag kikade runt. Bessa fick nått utbrott igen när hon inte fick som hon ville, så hon stack iväg och gömde sig bakom kassan i Hälsobutiken...
När något inte passar, ja, då kan jag lova att det hörs!

Tjejerna var glada över sina nya mössor, speciellt då Felicia har en likadan (turkos) och varma var dem också, dem hade något slags fleece foder inuti.


Grabbarna fick också lite nya plagg, jag kunde inte motstå!  
Fick nästan gömma påsarna när jag kom hem, för jag vet vad Andres tänker...

Justja! Köpte även ett nytt sällskaps spel! Nu kommer jag såklart inte ihåg vad den heter...
Men den verkar vara jätte rolig! 

Vad tycker DU om sällskaps spel?


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

jag tittade på dom mössorna idag! men det fick vara. Flisan har mer än nog med mössor.



Felicia fyllde 2år den 5/11 så 26,5månad typ :)



Kan du inte ha en lite störra säng typ 120cm så tjejerna får dela och ha en extra madrass ifall att dom inte vill dela någon natt. spar ju på plats. annsr finns det våningssäng där den nedre sängen är lite bredare. Om dom nu vill sova ihop.

2011-01-27 @ 21:46:25
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Pratar mycket. Ja absolut men inte många som förstår henne :) Det blir mycket: Kan du visa mamma vad du menar? :)



Hmm säng.. en vit från Ikea :) Det är i samma serie som spjällsängen vi har. Vi köpte även en stor låda som man kan ha under sängen. Praktikst. vad tusan kan det heta? kasnke hensvik eller något liknande.

2011-01-27 @ 22:08:15
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej!

Jag tänkte komma till helgen ev senast måndag?

Vi bor i skärholmen så du kan skicka till min mail er adress =)

Mössorna var uur fina från hm??

Ska handla till dottern ... tycker bara att det inte finns så mycket sortiment i hm i skärholmen suck..



Själv måste jag storhandla in kläder till barnen det får bli till mars o då blir det klumpsumma ALLTID KUL STT SHOPPA TILL DEM

2011-01-28 @ 00:21:30
URL: http://www.kidsensmamma.blogspot.com
Postat av: Taru

Söta mössor och söta tjejer!

2011-01-28 @ 12:18:01
Postat av: Karolina Nordling

Skönt att få knalla lite i lugn och ro ;)

2011-01-28 @ 12:43:50
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback