"Vi" leker nån lek...

Tydligen leker jag och Vanessa nån lek nu.
Mamma går och lägger Bessa i sängen och går ut. Bessa kommer upp.
OM OCH OM IGEN. Nu står hon här igen, vänta lite....
Så.
Hon har kommit upp ca 80 gånger nu. Dörren öppnas och hon smyger fram till mig och pratar med sin lenaste lilla röst om att hon vill "gosa på soffan" eller visa mig att hon har en Nasse och Nalle Puh pyjamas på sig. Vad som helst för av vilseleda mig. Tror hon. *suck*
Såhär har vi hållt på ett bra tag nu. Jag lämnar henne, och hon dyker upp som gubben i lådan.



Nu öppnas dörren igen...
Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Sånt tar på krafterna, när man lägger de så vill man bara att de somnar...:/ love you

2011-02-09 @ 06:58:32
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: emma med dennis & nikki

Så himla kul läsa din blogg , önska man var din granne :)



Synd du inte har facebook då jag inte bloggare mera , har du msn? eller du inte tid hehe :)

2011-02-09 @ 07:27:16
Postat av: Niikki

Hehe sån har Caspian aldrig varit, men igår kom han ut hur många gånger som helst. Blev jätte rädd första gången när jag satt i soffan och tittade på tv och helt plötsligt gled dörren upp och han kom ut :P Så höll han på ett antal gånger fram tills jag tröttnade och stängde dörren ordentligt då sov han på 20 minuter

2011-02-09 @ 07:49:52
URL: http://mammaniikki.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback