Tomorrow, Tomorrow...

Imorgon är dagen vi väntat så länge på!
Vi ska åka på Helsingfors kryssningen och fira min mammas 60-årsdag hela familjen/släkten!
Ska bli jätte roligt!
Skönt att komma bort lite, även fast det bara är i 36 timmar. Lite miljö ombyte skadar inte!
På fredag kommer vi att vara i Helsingfors hela dagen, då ska vi ut från båten och gå i affärer lite innan det är dags att möta upp släkten från Finland på båten.
Vi ska fylla på godis skåpet här hemma på Tax free! =)

Jag hann inte packa idag som jag had tänkt att jag skulle göra... men jag hinner ju imorn.

Spännande :)

Sov så gott allihopa!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hoppas ni får en trevlig resa=)Glöm inte bort att packa ner kameran;)



Det har du rätt i...miljö ombyte kan verkligen behövas ibland=)



Ha det så bra, Kramar

2011-02-23 @ 22:17:38
URL: http://albinsmamma.devote.se
Postat av: Helena

Ha en underbar resa, och bara njut tillsammans med familjen. :)

2011-02-24 @ 00:27:04
Postat av: Sara

Ååå vad skönt för er alla å få åka iväg å ha lite myyys.

Hoppas ni får en toppenresa:-).



Kraam Sara

2011-02-24 @ 07:02:55
URL: http://novismamma.bloggagratis.se
Postat av: Lotta

Vad härligt det låter, hoppas att resan blir jättebra och att ni får det jätteroligt! kramar

2011-02-24 @ 10:31:54
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback