Snart, snart....

Nej, jag har inte ont i fingrarna!!! (För er som undrat)
Det finns ingen läge att sitta vid datorn när barnen är vakna, man kan aldrig sitta ifred..
Jag har iaf hunnit lägga in bilderna i datorn och sorterat vilka jag ska ha på bloggen, vilket också tog ett tag...
Jag hoppas verkligen att vi ska få tillbaka vår dator imorgon, jag saknar den så! Tydligen var det moderskortet som hade gått sönder...

Nu ska jag titta på Big brother, sen ska jag komma tillbaka och lägga in lite bilder!

Hur har eran helg varit??

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan...



Lite nyfiken på hur det gick för flickorna att sluta med napp?!?

Tror inte du skrivit ngt om det? eller har jag missat det?

kram o tack för en superblogg! =)

2011-02-28 @ 05:23:58
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback