Onsdagen

Hola!

Sitter här och tänker på min stackars Mamma.
Igårkväll åkte hon med ambulans in till sjukhuset för svåra magsmärtor och kräkningar.
Det visade sig vara gallstenen som är ute och vandrar... Dom skickade ändå hem henne för dom hade överfullt, men Andres skjutsade in dom idag istället. Nu är hon hemma och väntar på operation... Stackaren!
Mummu, jos tarttet jotain, niin muista soittaa!
Love you!

Just nu sitter tjejerna och tuggar på sina äpplen i lekrummet och leker samtidigt som de tittar på Madicken.
(Bessa fick välja film, och hon ville titta på "Dicken" Hihii..)
Grabbarna ligger och softar här på soffan med varsin välling flaska i munnen, Andres åkte iväg för att hyra film, så jag passar på att sitta här en stund innan jag lägger barnen och hoppar i badet.

Anna var här och fikade på förmiddagen och chitt chattade. Det var såklart en sån där förmiddag då alla var trötta och griniga. Nicole fick lov att gå in på sitt rum och där skrek och gapade hon ett tag. Även Bessa fick göra henne sällskap in då hon kom och BET mig. Hon bits jätte mycket nu.
Efter lunch la jag dem och när dem hade vaknat promenerade jag till Handen med alla 4 och försökte ta mig fram som Bambi på hal is... Träffade syrran och hennes barn samt Anna och hennes barn och så åt vi på McDonalds.

När jag promenerade hem fick jag hjälp av min gulliga granne Donna att komma upp för mördarbacken upp till oss.
TACK! Annars hade jag väl fortfarande glidit där på backen...

Andres har vart och tvättat sin bil både ut och invändigt då den ska gå på försäljning.
Annars har det inte hänt så mycket mer idag...
Jonah har kräkts 2 gånger idag när jag försökt ge han mat... 
Jag ska nog låta honom ta en paus från att "tvingas" äta, tills han är bättre..
Han vill verkligen INTE. Bara jkag kommer nära han med skeden så blir han tokig. Han klämmer ihop sina puss läppar och börjar vifta på armarna och skaka huvudet. Omöjligt att ge hopnom nån mat just nu. Flaskan går dock bra.
Tvätt maskinen är på non-stop här hos oss, idag har jag tvättat och torktumlat 2 maskiner och det finns mycket kvar. Det blir alltid så när jag byter lakan/påslakan, handdukar och all sumutstvätt.

Näe, nu vill tjejerna ha mandarin- plikten kallar!


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Hoppas det löser sig med maten. Så himla jobbigt och stressande (ialf för mig när Felicia krångalade) när dom inte äter.

2011-02-03 @ 08:01:40
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Taru

Hej där! Hoppas allt är bättre med din mamma nu?

Ush va jobbigt.. Har läst mycket om gallsten i skolan :( Det är inte kul! Hälsa henne från oss!



Fin bil föresten... Förstog inte att det var ni först :-) Så sorry att jag inte tittade upp direkt.. Daniella blev jätte glad när jag sa att det var ni i bilen. Varför köpte ni ny?



Jullan blir så glad vad hon än får :-) Hon gillar allt. Ska bli kul med kalas.. och att ni kommer!

Kram

2011-02-03 @ 19:38:29
Postat av: Åsa

Hej Satu hoppas att allt är bra med din mamma ??



Stor kram



Åsa

2011-02-03 @ 23:09:47
URL: http://tvaflickortvapojkar.blogg.se/
Postat av: Paola

Hoppas det är bra med din mamma nu??



En fråga- Vad har ni för smeknamn på alla barnen och betyder dessa något?



MVH/Paola

2011-02-05 @ 00:14:00
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback