I give up....

Nu ger jag upp. Jag blev inte klokare av det här med att försöka lägga in bilder från mobilen när jag bloggar..... Ni får stå ut med det här ikväll :-) Nej, jag har varken ont eller har brutit fingrarna, som några av er har undrat, jag ville supergärna blogga ikväll, lägga in bilder och berätta en massa, men det blev som det blev. Ikväll tog det nästan 2 (!!) timmar för Nicole att somna för kvällen.. Bara för att hon sov middag idag *suck*. Men vad kunde jag göra, hon var vaken till sent igår och vaknade tidigt så när vi var på väg hem från Handen så somnade hon och så vaknade hon inte ens när vi kom hem... Jag sov också, så jag förstår inte varför jag är så trött nu? Hela helgen har jag varit trött.. Kanske borde börja knapra på vitamin tabletter? Nu ska jag ta och sova så jag är pigg och redo att ta an dagen med mina 4 små underverk! P. S om 4 dagar åker vi! Wohoo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va heter dem dockorna ni hade eller ville ha som såg ut som de va bebisar, som små?

2011-02-21 @ 08:49:30
Postat av: mummu

Satu vi förstår dig,du skriver när du har tid,det är inte så lätt när man har 4 små barn hemma,man kan ju titta o läsa gamla bilder o inlägg,så länge,,hih,. Älsar dig min dotter,puss rakastan.

2011-02-21 @ 09:32:14
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback