Shopping sugen :)

God morgon!

Jag är så shopping sugen just nu... Det känns som att det var en evighet sen sist.
Hela familjen skulle behöva förnya garderoben, och alla barnen behöver kläder i en storlek större. Och nu när höstren är på väg med raketfart (känns det som) så skulle det vara nice med lite nytt.

Jag är helt tokig i att handla barnkläder (som ni kanske redan vet?) och heeelt värdelös på att handla till mig själv. Alltid kommer jag bara hem med något till barnen när jag skulle ut och köpa nåt till mig. Det är inte prio 1 längre, det är MYCKET roligare att köpa till barnen, det finns ju så mycket fint. Men man glömmer ju bort sig själv totalt också, och det märker jag på mina kläder nu.... Hahaha...

Men snart hoppas jag att jag ska kunna ta mig ut och shoppa loss!
Smiley
Novelty & Humourous Handmade Car Sign - I Love Shopping


Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

ja känner igen de där :P

jag kan säga till Marcus att vi måste ut å kolla affärer för JAG behöver något, men vem handlar jag till eller kollar till jo barnen haha

2011-08-12 @ 16:48:56
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Carolina

O jag som tycker du är så himla snygg jämt, fina kläder, sminkad o så :-) Själv går man osminkad o dan o ser allmänt trist ut ;-)

2011-08-12 @ 17:35:10
Postat av: erika

Håller med Carolina, du ser alltid så snygg och fräsch ut :-) Fina kläder och sån skön stil. Jag är så sugen på handla lite nytt till mig själv, men kommer att prioritera barnen i höst.. nya kläder till barnen inför dagis. Kramar!

2011-08-12 @ 22:42:27
Postat av: Lisa - Mamma till Alice <3

Hej hej!



Jag såg att jag missat att svara på din kommentar för 1 månad sen, hehe.



Tack så mycket. =0)



Vi mår okej, men lilltjejen har första 2 tänderna på G och har varit ganska kinkig sista veckorna så det är ganska jobbigt. Jag hoppas de kommer upp helt snart så hon slipper ha ont, stackars.



Allt bra hos er?



Jag har kikat in på din blogg förut... Dina barn är så fina. =0)

2011-08-12 @ 23:55:43
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Tanna

Ja jag håller med ! Köpa barnkläder är bland det roligaste som finns !! Till mig själv är det bara tråkigt.... Nu börjar Jax växa ur 50 och snart har jag anledning och shoppa 56. :))

2011-08-13 @ 11:00:42
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! Ja på måndag är det dags för dagis, så jag hoppas de går bra. När ska dina killar börja? Förstår dig med shoppingen, mkt lättare att handla till barna :D

2011-08-13 @ 11:34:57
URL: http://fluffin.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag är oxå helt tokig i barnkäder, men oxå åt mig själv:d

Ah, jag va duktig tills igår, haha.. Men är det helg så är det:)

Isa har blivit bättre i förkylningen nu, skönt! Dom sover ju så dåligt när dom är täppt..... Tacka vet jag nässpray!!:) Är det bra med er??

2011-08-13 @ 14:23:44
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: boosse

handla barnkläder är ju det mest roande som finns :) håller med om att man blir dålig på att handla till sig själv för det är ju roligare till abrnen ochman får så mycket mer till dem.

2011-08-13 @ 19:48:28
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Annelie

Känner igen det där :) Man hamnar ALLTID på barnavdelningen när man är ute på stan!! Men det är ju bara så mycket roligare att shoppa till kidsen än till sig själv, även om man själv är i större behov av kläder än dom ;)



Måste också shoppa nya kläder till mina twins, mest till Tilde då hon har en strl större än Molly. Så blir nog att kika in på H&M och klicka hem lite nu ;)



Kraam

2011-08-20 @ 11:48:14
URL: http://redtulip.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback