SÅ typiskt!!!

Det här är ju bara så typiskt!
Hela förmiddagen har jag fått gnälla och gnälla och gnälla och tjata och tjata och tjata. Det har varit Nej här och Nej där, hela förmiddagen.
Dom har varit extra busiga och jag har blivit så trött.
Dom tjatar om det ena och det andra, och när jag säger nej blir det en massa gnäll.
Grabbarna har smititi till skåpen och ska ta ut allting därifrån (låsen har gått sönder) sisådär 1003847575930+00 gånger. Varje gång jag börjat fixa nånting så har jag fått gå dit och säga åt dem. När tjejerna skulle tittat på film så kom grabbarna och stängde av hela DVD:n tusen gånger.
Dom har haft för sig en massa hyss som jag fått städa efter dem, så nu när det var äntligen dags för att gå och vila, vad gör dom??
- Jo, dom leker som änglar såklart!
Så typiskt!
Det är ofta såhär. Just när man ska gå och sova, på dagen, eller på natten så leker dom så fint att det inte känns bra att avbryta deras fina lek.

Pojkarna sover nu, och snart ska jag lägga Vanessa också så att hon håller sig i skinnet senare idag.
Andres & Puua är iväg och jobbar, och nyss fick jag en bild från Andres:



Dom är på Robbans Pizzeria i Tumba, där dem har monster stora pizzor som är sååå goda!
Jag som vart så sugen....

Nu ska jag gå och lägga mig med tjejerna, jag har jätte ont i magen...
Och tjejerna behöver också sin sömn, förkylda som dom är.

Idag är det en lägenhetsvisning som jag så gärna skulle vilja gå på, jag vill så gärna flytta! Jag gillar inte den här planlösningen! Speciellt nu när dem är så små och vi inte kan utnyttja platsen vi har där nere. Hoppas att jag hinner gå på den!

Trötta tjejer somnade mitt i våran myspys igår...
(Jag satt där i mitten)


Kommentarer
Postat av: Felicia

2011-08-28 @ 13:59:52
Postat av: Felicia

Jag tycker att du vart så fin i håret Satu !

JÄTTE FINT!!!pussu beso

2011-08-28 @ 14:02:29
Postat av: Camilla 31 år & 8 barnsmamma

oo vad jag känner igen det där.

Såå har jag det med..

Tur att några av dom sover lunch så man får en lite paus imellan allt..



Robbans pizza ooo nu vart jag såå sugen på pizza.

Där har vi inte vara på flera år..

Ser gott ut..



Har sms:at dig..



Mvh Camilla

2011-08-28 @ 16:38:01
URL: http://minstorafamilj.bloggplatsen.se
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

nemen gud vilken "liten" pizza :D

2011-08-28 @ 20:01:00
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Taru

Åh.. vad var det för lägenhets visning? Hann du dit? Du får berätta sen :-)

2011-08-28 @ 20:43:11
Postat av: Helena

Men åh...pizzan ser supergod ut ju!

Vad härligt tjejerna somnat i soffan. Mysigt avslut på kvällsmyset. :)

2011-08-28 @ 23:19:40
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback