Lek Vegas!



Idag bestämde vi oss för att åka till Lek Vegas i Länna, eftersom det var så tråkigt väder ute.
Vi samlade ihop ett helt gäng och träffades där. Det blev syrran och hennes barn, svägerskan och barnen, Kicki och hennes son Milo, Puua och så hela våran familj. Barnen sprang runt och lekte och hade skoj. Även jag och Andres klättrade och kröp runt överallt och det var verkligen varmt!

T om Danilo & Jonathan uppskattade denna besök mer än förra gången, för nu nästan små sprang dom där och upptäckte allt skojigt. Mest tyckte Jonathan om bilarna (vad annars?) Medans Andres kröp runt efter Danilo.

Jonathan med bilen som han vägrade kliva ur...

Emma och Felicia fick också springa efter busungarna!

WoHooo, Andres och Danilo kommer med värsta farten
Kickis son Milo spelar lite... :)

Jonathan kör brudarna i sin raggarbil, hahahaa


Det var jätte kul, iaf enligt barnen. Kul att komma iväg på sånt när regnet bara öst ner hela dagen.
Träffade även på min vän "Sweetie" (you know who u are) och hennes familj. Play-date snart?

Resten har av dagen har vi bara varit hemma och bara tagit det lungt. Riktigt skönt faktiskt. Vi beställde hem pizza, barnen har lekt, Andres har jagat Danilo & Jonathan runt hela lägenheten så dom skrattade så dem kiknade... jag och tjejerna har suttit och tittat på bilder från när Nicole var bäbis (till vårat foto-vägg), men det blev inte så mycket tittande efter att Jonathan stängt av datorn. Vi har tagit långa bad och bara varit.

Juste- Andres har även suttit och meckat på kameran som ju var sönder, men på något magiskt sätt har han fixat den, så nu kan jag ta bilder igen! Jey!

Alla barnen sover nu, så jag tänkte hoppa i badet med mitt hjärta.

Jag måste verkligen tömma videokameran också, men det är såå invecklat och tar så lång tid. Om jag ens kommer ihåg hur man gör... Men jag vill börja filma med den igen, det är så kul att titta tillbaka på sen.

Vi höres snart! Kramar


Kommentarer
Postat av: sweetie

hey cutie!

alltid lika kul att ses!! synd att dtev a såååå mycket folk, man blev ju bara superstressad :) playdate låter toppen! jobbar frånomed måndag men en eftermiddag eller på helg funkar ju alltid!!



take care, besi puso

2011-08-11 @ 21:43:01
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback