Lägenhetsvisning

Söndag kväll nu, alla barnen ligger nattade i sina sängar. Fast jag hör fortfarande Nicole och Vanessa prata.

Idag tog jag med mig Nicole och små grabbrna och hann till lägenhetsvisningen!
Vanessa hade precis somnat innan vi skulle gå, så det var ingen idé att ta upp henne mitt i allt, så hon stannade hemma med sin pappa.

Lägenheten var fin- STOR!
Men såklart behövs det målas och tapetseras så att den ska passa just oss, men jag kan absolut tänka mig den lägenheten...  Ett stort minus var att den INTE hade någon hiss. (det är en trappa upp)
Men den hade en bastu!

Danilo och Jonathan knallade överallt, dom var i extas att det fanns så många rum att utforska. Och Nicole var så förvånad när det kom rum efter rum.
Jag ska få se om jag får med mig Andres dit imorgon... Han är ju inte så värst sugen...
Men tänk så skönt det skulle vara, att ha allting på ett och samma plan?
Skulle vara toppenbra om man hade sin egen uteplats, men om man funderar på 1 plans-villa/radhus så stiger priset med några miljoner...

Nu kom Andres upp ur badet och vi ska kolla på en film som syrran lämnade. Den ska tydligen vara jätte bra!

Ha det så bra, Kramar i massor!
XXX 000


Kommentarer
Postat av: Helena

Kul att gå på hus/lägenhetsvisningar! Ligger lägenheten i samma område som ni bor nu så att ni inte behöver flytta så långt eller? nyfiken

2011-08-28 @ 23:27:45
Postat av: Fia

Va kul med visning!Är det nått ni ska köpa?

2011-08-29 @ 10:43:45
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: Anonym

du skulle ju skriva ett inlägg om dig o din man . hur ni träffades och hur länge ni var tsm :)

2011-08-29 @ 12:42:36
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback