Storebrorsan & Shabnam på besök

Igår när vi kom från skogen så la vi oss på en gång. Andres ville börja laga mat och jag försökte få alla fyra barnen att somna samtidigt. Nicole & Vanessa somnade på en gång, och även Jonathan, men inte Danonino... Han höll inte alls med att alla ska sova, han tyckte att han hade sovit tillräckligt mycket i vagnen redan. Så han fick ligga bredvid mig i sängen, och till slut somnade vi båda två. När jag vaknade hörde jag att Diego och Shabnam kom hem till oss. Vilken kul överraskning!
Maten var snart klart och jag tog cykeln och cyklade snabbt till affären och köpte bröd och tomater till vår sallad. Vi åt oxfilé och potatisgratäng- det godaste jag ätit på LÄNGE (tack hjärtat!) Det var jätte kul att dom kom, barnen uppskattade det också, och nu är inte Nicole lika blyg för dem, speciellt för Diego som hon har varit.
Shabnam läser för Vanessa... hon vill att man ska t om läsa målarböcker för henne!

Dom hade köpt med sig glass som uppskattades väldigt mycket!!
!

Danilo & Diego

Pappa & Jonathan

Såklart höll tjejerna show också, uppmärksamhet skadar inte, right?  
Kanske det här verkligen är lill-Emma och mini-Felicia som gillar att showa och att folk ska titta på dem? Hahah...


Tack för att ni kom Diego & Shabnam!
Shabbi, jag håller tummar och tår för onsdagen!

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback