Hej!

Nu är det lördag kväll och jag sätter mig framför datorn en stund nu medans Andres badar och barnen har lagt sig för natten. Vi har varit på Peter & Filips födelsedagskalas idag, så alla slocknade som ljus här hemma.
Jag tänkte köra med en liten uppdatering från igår, som var väldigt kall! Hösten är nu definitvt här, och det känns som att det har gått fort?! Det värsta är att tänka att våren och sommaren ligger väääääldigt långt bort... Inte en så tilltalande tanke faktiskt.
Danilo & Nicole tar ett morgonsnack med varandra...
Vi tar en promenad till Handen för att köpa höstskor, men typiskt nog fanns inte Vanessas storlek kvar längre, så jag strunade i båda, vi skulle ändå till Farsta idag och kolla där. Vi har nu iaf invigd de nya mössorna, som verkligen behövdes idag! Jag skulle också ha behövt någon mössa, eftersom mina öron gjorde jätte ont när vi hade kommit fram till handen...

Danilo & Jonathan med nya mössor =)

Senare på kvällen kom Abuelo, Abuela, faster Ela, Melina och Giluliano på middag, vilket var supergott! Dom hade med sig sina hundar, här är den nyaste, en nakenhund som heter Selma! Hahahahaa....
Melina med twinsen

Jag & Nicole

Abuelo & Abuela

Vanessa maserar Abuela ;)

Det var jätte kul att dom kom, vi umgicks, pratade en massa och dom spelade kort medans jag badade barnen. Dom kunde inte stanna så länge, eftersom Abuelo skulle jobba tidigt idag.

Jag hinner inte lägga in bilderna från idag just nu, för jag tänkte bara slappa på soffan, så vi höres imorgon ;)
Nu ska jag hämta fram chips och godis, de kallar från skåpet... Hihii.... Det är lördag ju för guds skull! ;)

Kommentarer
Postat av: Lillys mamma

kikade in lite från familjeliv, imponerad av er, 4barn så tätt och utan dagis :D är hemma med dottern på snart 2år, och längtar efter fler barn.. tänkte inte ha dagis då heller.. känns naturligt och bra att vara hemma med dom när dom är små,även o många har åsikter om de och tycker de är konstigt att jag inte vill ha henne på dagis... supersöta barn har ni! kram

2010-09-04 @ 23:51:08
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback