S V A R

Monica (från Familjeliv- Ida, Emma, Theas mamma) om .....Looking back....:
Hej!
Visste inte att Vanessa oxå är förtidigt född? Vad berodde det på då, samma som med pojkarna lr?
Kram!
SVAR- Hej, va kul att du hörde av dej! Jag kan inte kommentera på din blogg :(
Jo, Vanessa föddes i vecka 34, vattnet bara gick.. Dom trodde att det kanske berodde på en dold infektion, men dem visste inte :-S Hur mår ni allihopa??? Kram

Sara
om Ska sova nu!:
vart kommer javis flickvän ifrån? är hon kurd?
vad heter hon?:D
SVAR- Hej! Jag vet inte rikigt svaret på dina frågor... hennes namn vågar jag inte stava till, så det bästa vore om jag frågade henne så det blir rätt. Återkommer sen ;)... Varför så intresserad förresten? =)

albinsmamma.devote.se 
om Javis födelsedag!:
Hej! Va mysigt med så stor släkt o alla roliga kalas=) Va smal Andres ser ut på bilderna.. har han gått ner mycket i vikt, eller ser det bara ut så på dom här bilderna?? Ha det så bra, Kram
SVAR- Javisst har han gått ner i vikt! Han har vart jätte duktig med att träna och äta bra! :) Magövningarna ja- ena heter iaf "Plankan", ska kolla in det och skriva mer till dig snart! Hur mår ni??

TUSEN TACK TILL ANDRA OCKSÅ SOM ORKAR TA ER TID OCH KOMMENTERA!
Det är guld värt och gör det så mycket roligare att blogga!
Jag ser ju på statistiken att jag har väldigt många läsare, det uppskattas, även fast ni inte alltid orkar kommentera! Hihi...

P.S Farbror Oscar bla.- Vart är dina kommentarer då????

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback