Oh no, she did it again....

*suck*....
Jag vet inte vad jag ska ta mig till med Vanessa. Hon är så himla klantig. Ramlar och gör sig illa precis hela tiden.
(Lik två andra klantisar: kusinerna Felicia & Sebastian=GREATE! )
Hon ramlar som värsta stunt woman. Hon kan stå still, och helt plötsligt kan hon bara hoppa bakåt och ramla. Jag kan inte ens förklara...
Iförrgår ramlade hon ner från datastolen och slåg upp värsta bulan i pannan som blev helt blå. (passar till blåmärket på andra sidan pannan....)
Samma dag slog hon huvudet på bordet och bet sönder tungan som blödde...
Igår på IKEA sprang hon efter Nicole och ramlade, och blödde från munnen igen.

Och det senaste... igår satt hon på lilla fåtöljen som vi kallar "Pekka-pojke" stolen och läste sin lilla bok som vanligt.
Jag satt 2 meter från henne och hann precis säga att hon ska vara försiktig. Dröjde bara 3 sekunder och så kommer hon ner med ansiktet före och boken (som hon vägrade släppa taget om på vägen ner) skrapade sönder hennes söta ansikte. Hon blödde och grät, jag gick och tog ett papper med varmt vatten och badddae i såren, och då slutade hon gråta och var helt som vanligt. Men det såg inte bra ut alls. Hon blödde från flera olika ställen där boken hade skrapat bort huden. Stackars barn! Blir så ledsen för hennes skull! Vart är flickans reflexer? Om man ramlar borde man ju kunna ta skydd med händerna, men icke! Hon skyddar sin kära bok istället...
Såhär såg hon ut när hon badade.... 


Mammas lilla tjej! När ska du börja bli lite försiktigare?
Älskar Dig!

Kommentarer
Postat av: Linda

men lilla bessa då:)

en riktig liten busunge!!



Tur i oturen att hon inte skadar sig allvarligt!!! tvitvitvi



måste vara rädd om dig bessa bus!!!

2010-10-08 @ 13:41:01
Postat av: Anna Köhler

men lilla tjejen som hon ser ut....stackarn

2010-10-08 @ 18:55:29
URL: http://kohlerfamiljen.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback