Tröttisar

Jag känner mig helt slut idag. Morgonen har varit ganska så hektiskt. Flickorna bråkade i sitt rum, Vanessa bet Nicole... jag höll på med tvätt och annat mindre skoj, och den där jäkla diskmaskinen börjar strejka. Jag har tvättat samma disk 2-3 gånger utan att det blir helt rent, så det slutade med att jag fick handdiska allting. Som om man inte hade tillräckligt mycket att sköta om här hemma..

Nu sitter jag här och tar på mig facet och dricker kaffe. Inga Powerkings kvar...
Danilo är den enda som gör det som jag skulle helst vilja göra just nu- Sover.
Jonathan och Bessa tog tydligen bara en liten powernap, för när jag var klar med disken och skulle lägga mig på soffan bredvid Nicole, och blundnade en stund så vaknade dom såklart.
Andres är på jobbet, så det är bara att underhålla dessa små liven.

Nu leker tjejerna med dockskåpet inne i sitt rum och Jonathan ligger här på sin baby-sitter och leker med spöket Laban skallran han fick på julafton.

Sitter och funderar över nyår... Vad ska ni göra på nyår?

Idag ska jag bara slappa här hemma. Titta på tjejernas nya Madicken film, hjälpa dem att lägga deras nya pussel och bara vara.

Jahap. Som jag misstänkte så är Vanessa fortfarande jätte trött efter sin väldigt korta powernap. Och vad gör man här hemma när man är trött? Gnäller.

Ska prova att lägga henne snart igen... Vi höres senare! Chao

P.S GRATTIS TILL SAMI SOM FYLLER ÅR IDAG!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jättefina bilder på ert julfirande.



Vi kommer pynta upp i hemmet till nyårsafton. Göra någon idag okänd meny till middagen. Sen blir det en mys nyårsafton med gottigott och mys med barnen.



God fortsättning och GOTT NYTT ÅR!!!

2010-12-28 @ 13:57:14
URL: http://dessiochtheosmamma.blogg.se/
Postat av: Taru

Känner igen det där... Jag är också helt matt och trött idag.. Kaffe är alltid bra! :-)

Vi får se till att ses snart.. Tjejerna blir så uttråkade av att bara vara hemma. För mycket snö för att vara ute och leka också :-(

Kram

2010-12-28 @ 14:01:33
Postat av: Nadja

allt bra med dig? =) Önskar detsamma. =)

2010-12-28 @ 15:59:54
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: ameena - ung mamma

gud vad söta ! . jag har frågestunde på min blogg , titta in och fråga vad som helst :)

2010-12-28 @ 16:43:07
URL: http://ameeena.blogg.se/
Postat av: Stefu

Ni kanske måste fylla i diskmaskinsalt, går nog och köpa i vanliga affärer.(tvättmedel hyllorna). ;-)

2010-12-28 @ 17:52:01
Postat av: mummu

Satu kolla sihti tiskikoneen pojalla keskellä,ota se pois ja iso sihti kans,ne pitää pestä,aina sillon tällön,mulla oli sama vika.

2010-12-28 @ 18:06:46
Postat av: Anna med 4prematurer

Undrar var du köpt den där "vägg-dekorationen" ---"Det bästa vi gjort" ?

2010-12-28 @ 19:44:02
Postat av: Karolina Nordling

Ja powerking hjälper ju lite .. Men men..

2010-12-28 @ 21:26:02
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback