Sjuk?

Hello!
Ledsen att jag inte skrivt på ett tag, men jag har sånt huvudvärk som inte går över! Alvedon, Ipren- inget hjälper längre stunder iaf. Från att jag vaknar tills att jag går och lägger mig har jag haft ont i huvudet och axlarna. Tror att jag trycker med käket också när jag sover... hmm... jag är helt slut hela tiden... igårkväll la jag mig någorlunda tidigt, och ändå fick jag ta ett ordentligt sovmorgon, tjejerna och Andres kom ner och väckte mig ca 10.45!!!
Som jag sa, jag vaknade med huvudvärk redan vid 8, tog en alvedon och somnade igen.
Hela gänget sov vi middag också- Nicole och jag la oss under filten i soffan och tittade på film (gissa vilken....) och så somnade vi båda två och väcktes av Bessa.

Nu har vi bara tagit det lungt, förbereder för middan. Andres är och handlar... Ikväll ska jag nog inte sitta vid datorn och skriva nånting, vi ska mysa och titta på Robinsson. Och baaada!!! Jag fryser hela tiden!

Ni får ha det så bra, och tusen tack för alla era kommentarer!

P.S Imorgon kommer vår "HEMLIGA JULKLAPP!"
JIPPIIEEEE!
Några fler som vill försöka sig på en gissning?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Krya på dig vännen! Kram

2010-12-16 @ 20:15:06
URL: http://albinsmamma.devote.se
Postat av: Karolina Nordling

I knooooow!!!

2010-12-16 @ 20:29:50
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Linda

men cutie då..

Låter som mitt...spänningshuvudvärk!!! Du behöver muskelavslappnande!!!

Hoopas du mår bättre imorgon gumman!! Säg till om jag kan göra nåt!!

Puss

2010-12-16 @ 23:31:54
Postat av: erica

Jag brukar också få sån huvudvärk, då sitter det oftast i ryggen, längre ner, men jag känner det först som huvudvärk, sen i nacke och axlar. Du behöver nog massage. Min huvudvärk brukar släppa då. Försök att smörja med lite liniment på hela ryggen och axlar, kan också lätta lite. Inga tabletter funkar på mig när jag har så, bara massage (Yannick brukar få knåda mig efter ett långt varmt bad :-). Kramar till dig!

2010-12-17 @ 08:14:15
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Anna med 4 prematurer

Har du druckit för lite? Har du ansträngt dig o belastat ryggen fel? Legat fel i sängen, byta ut kuddarna kanske?

Ring o prata med läkaren...man ska inte gå med huvudvärk för länge! Det e jobbigt!



Jag tror ni får en ny säng eller en ny bil....

2010-12-17 @ 10:05:30
Postat av: Franka

Hej!

Har du hunnit testa Buddypoden än? Är så nyfiken på vad du tycker den är och hur den funkar med City Selecten!



Krya på dig!



/Franka - från Familjelivstråden

2010-12-17 @ 13:55:31
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback