Idag ska vi pynta granen

Hej!
Har precis kommit hem från Hande, har kikat runt lite där med min mamma, min syster och mina små guldklimpar- Danilo & Jonathan. Först var vi ju hos Mummu och Puua, jag hjälpte Mummu att skriva mail till hennes syskon i Finland ang. hennes födelsedagsfest i februari. Ska bli så skoj!
Vi blev bjudna på mat, grabbarna sov middag där, och Jonathan fortsatte med det nätr vi åkte iväg också. Flickorna ville hellre stanna med Puua, så där är dom fortfarande. Andres ska precis hämta hem dem, sen ska vi ta upp julgranen och pynta den! För det gör man den 7.12 i Uruguay. Ska bli kul att se vad tjejerna tyckler om den!

Nu har jag tänt en massa ljus och väntar på andra hälften av min familj ska komma hem. Saknar dem redan!

Har fått många kommentarer om den nya vagnen som vi har, och den heter Baby Travel CITY SELECT.
Jätte lätt att köra med när det är snö, och jag kommer in i vår hiss med den! Wohoo! Den e jätte smidig, man kan vända sitsarna precis hur man vill. Lööööve it!
Det är grabbarnas vagn egentligen, Nicole står på ståbrdan och så har vi beställt en sidovagn som Bessa kan sitta i. Bra va?? Då kan alla följa med utan problem!

Våran nya vagn!



Kommentarer
Postat av: albinsmamma.devote.se

Hej tjejen! Vagnen ser riktigt smidig ut=) Hoppas ni har en rolig julpyntning=)Kram

2010-12-07 @ 18:48:35
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Ja den vagnen är super. Är så himla nöjd.



Mysigt med gran. Vill oxå ha.

2010-12-07 @ 19:03:04
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: erika

Jätte fin vagn!! Jag längtar tills jag får klä granen här hemma oxå.. det blir väl några dagar innan jul om jag känner min make rätt :-). Ska ni ha riktig gran? I år ska vi ha en riktig gran, har längtat efter doften länge nu.. men det som är jobbigt är att den barrar så mycket.. mycket städning. SPännande att se om barnen låter den vara ;-) kramar

2010-12-08 @ 08:04:36
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Hannah

den vagnen ska jag kolla upp. Den verkar likna iCandy väldigt mycket men är nog ganska mycket billigare.

Vi har nu en Emmaljunga Twin Nitro, ganska svårkörd i snön och jag gillar inte sittdelen alls.

2010-12-08 @ 08:25:09
URL: http://honeybuns.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej!! Tack =) Vart finner man vagnen?? Vad kostade den?? får ju 3an nu o vi vill ha en smidigare vagn, den vi har är underbar att köra o alla får plats, men inte så rolig att ha nä man ex är i stan o så..O sedan vet man ju aldrig om det kommer fler, o syskon sitsen på sidan heter?? kostar? vart finns?

Det gick kanon förhonom bäst av alla =) men chanserna är ju ändå små till att komma in men vi hoppas. =) Han förtjänar det!!

2010-12-08 @ 10:02:13
URL: http://vardittegnajag.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vilken fiffig vagn, har sett den där förut och om jag nångång kommer behöva en syskonvagn så vill jag ha just en sån där :)

2010-12-08 @ 10:50:28
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: PErnilla

Är i v 31. Men jag gör ks så får alltid tidigare. Sade just till mannen min att ja inte fattar vart bebisen ska få plats de sista v. För den fyller hela magen vad ja än gör känner ja bebisen. Kunde fånga hand/ fot förut sjukt!! Mysigt med sparkar men gillar inte att vara gravid tyvärr, vill bara träffa krabaten :) saknar du det? Dina små är ju inte så gamla!! Mvh

2010-12-08 @ 21:12:52
URL: http://vardittegnajag.blogg.se/
Postat av: Camilla,blivande 8 barnsmamma.

hej hej

Den vagnen var ju jättefin..

Sån har jag aldrig sett..



sidovagnen tror jag på den verkar vara bra..

jag har funderat o tänkt köpa en babytravel syskonvagn med syskonsits till..

men denna går ju med..

Vart kan man köpa den?

vad kostar en sån?

mvh camilla

2010-12-09 @ 09:52:32
URL: http://minstorafam.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback