Dan före, dan före doppare dan & Skinkan i ugnen

Hallojsan där ute!
Nu är jag äntligen klar med paket inslagningen! När jag äntligen trodde att jag var klar så kom Andres ner med ett påse till att slå in.... *suck* men nu är allting klart!
Skinkan är i ugnen.....

Nu är det bara att invänta julen. Fast... imorn har vi massor att göra ändå.
Vi ska jul städa, plocka ner lite grejer till under våningen så vi skapar mer plats här uppe.
Andres har redan vart och hämtat bord, stolar, tallrika, bestick och annat som vi hyrde.
Allt ska stå på sin plats imorgon.
Imorn ska tjejerna få sova i vårat rum, men först ska vi ställa fram kakor och mjölk till Tomten som han ska äta på natten. Sen när barnen vaknar ser dem att Tomten har ätit upp alla kakor oh druckit mjölken och det bästa av allt- han har lämnat en masa paket under granen!! Ska bli jätte spännande...
Dom kommer att bli jätte lyckliga!!!
Och på kvällen kommer ju Tomten på besök också...

Hur är det med er, känner ni någon julstämning ännu?


Idag har jag varit i Handen med tjejerna och min vn taru och hennes tjejer. Det är så kul att umgås med dem, för hennes tjejer är bara några månader äldre än våra tjejer. Daniella är 7 månader äldre än Nicole och Julia är 4 månader äldre än Bessa. Dom har jätte kul ihop alla fyra. Och jag med Taru, hihi :)
Vi gick runt lite och så åt vi på McDonalds. Jätte mysigt!
Pappa var här hemma med grabarna, och han har ringt runt till halva släkten stolt som en tupp för att Danilo säger hela tiden: Bababababababa" hmm... vet inte vad vi tycker om det. Måste nog ta ett snack med den lille herren tror jag.

Nu stänger jag av datorn och tackar för mig.
Kramar på er alla!

P.S Hello, det var -22 grader kallt idag!!! Inte konstigt att ansiktet kändes helt bedövad...
(inte av smällen från igår)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Börjar få riktig julstämning trots att jag sitter på jobbet och jobbar till sent i dag... Det blir uppesittarkväll i dag med massor av godis och julmust, sen kommer nog tomten i natt också och lämnar något i våra strumpor hoppas jag...;-)



Ska bli mysigt att fira med Samis familj, kommer nog att sakna mamma och pappa bara... Har aldrig firat utan dom och det känns väldigt konstigt... Träffade dock mamma i måndags för hon skulle till doktorn i Västerås och vi fick kramas och vara en stund med varandra. Ibland skimrar hon till och är min "vanliga" mamma igen, inte bara sjuk.



Är klar med alla mina paket... Tror jag iallafall... Varför blir det alltid så att man kommer på något i sista stund? Nåja, får väl trängas med folk i kväll om jag absolut måste köpa något mer. :-)



GOD JUL TILL HELA FAMILJEN FRÅN OSS!!!

2010-12-23 @ 10:53:34
Postat av: mamus

Ingen riktig julstämmning när man vet att inte barnbarnen ska vara här, bara en stund på förmiddagen i morgon så det får öppna sina julklappar sen är det bara vi och Patrik&Patti, men de ska vara här i kväll vi ska ha uppe sittar kväll jag ska hålla dom vakna så de är riktigt griniga i morgon ha ha ha ha en riktigt God Jul och många kramar från Mamus Affaj &Mimmi

2010-12-23 @ 14:11:48
Postat av: Karolina Nordling

Ska bli jättemysigt imorn längtar...

2010-12-23 @ 20:31:44
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Tanna

God Jul !! Kram

2010-12-23 @ 21:47:37
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback