Neu Lash

Min syster Karo och hennes pojkvän Peter kom förbi och hälsade på oss idag, och dom fick träffa bebisarna för första gången också! Eftersom vi snart ska få åka hem, så fick min syster komma innanför dörren och titta på pojkarna. (Jaå, hon spritade sina händer ordentligt...) Hon va så glad och stolt att hon var den FÖRSTA som fått hålla våra guldklimpar!
Jag glömde kameran inne på rummet, så jag väntar på att hon ska lägga in bilderna på datorn 
Jag lägger ut dom här så fort jag kan!

Hon kom även med den nya "neu Lash" till mig. Hon har själv använt den, och man ser verkligen resultat!
Ni kan köpa den på hennes salong: www.u-zone.se !!!

Vad är neuLash

neuLash är ett innovativt serum som förstärker ögonfransarna och bidrar till friskare, naturligare fransar. Produkten visar otroliga resultat efter endast 4 veckors användning, med påstrykning en gång dagligen. 
Formulan är en blandning av peptider, aminosyror, vitaminer och andra ingredienser som stärker och förbättrar hårstråna.

Produktprestanda

Serumet skyddar mot förslitningsfaktorer och hjälper till att förbättra fransarnas styrka och kvalitet. neuLash innehåller nödvändiga proteiner och vitaminer samt mjukgörande och föryngrande ingredienser, som alla förstärker befintliga fransar samt ökar tillväxten av nya,  fransarna får mer lyster,böjer sig och blir mer elastiska. Varje frans får näring och energi som förvandlar tunna, spröda och korta fransar till kraftigare, mer välmående på bara 30 dagar.

 

Angripare på dina fransar

Det är många faktorer som påverkar ögonfransarna. Flertalet produkter såsom mascara, ögonfransböjare, sminkborttagningsmedel, blekning och färgbehandlingar, användandet av lösögonfransar (med lim) samt mediciner försvagar alla ögonfransarna. Dessa produkter kan orsaka brytning,förtunning, blekning samt för tidigt fransavfall. Åldrande spelar också en stor roll då det minskar kroppens egen produktion av nya fransar.


Kommentarer
Postat av: Mia

En fundering hur löste du de med vagn?

Nyfiken..skulle själv behöva hitta en vagn då jag har två som behöver åka och väntar bebis.

Fina barn du har :)

2010-08-31 @ 09:19:41
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback