GLAD PÅSK!


GLAD PÅSK!

Jag lurade min Mamma ordentligt den första april....
Jag ringde henne och sa "Mamma, tror du att du kan komma till oss och ta hand om tjejerna, jag tror att det är dags att åka till sjukhuset..."
"Åh herregud, Ja! Jag hoppas på cyklen på en gång, hejdå!"
Jag ringde upp henne ganska snabbt igen, för när hon har bråttom så är hon bakom dörren på nolltid.
"APRIL, APRIL!!!!"
Gissa om hon var lurad!?
T om min Pappa hade blivit blek och nervös och gått fram och tillbaka. Hahaha... Sen ringde Pappa och lurade min syster så också. Hahaha... ROOOOLIGT!

Sen på kvällen när vi pratade med varandra så sa jag att ingen har minsann lurat mig idag. Och bara 5 minuter efter att jag sagt så så lyckades hon lura mig.... Hmm...  Smart as...


Igår var vi bjudna på Påskmiddag hos Andres syster Ela,
där hela familjen samlades.

Vi åt kalkon, lax, potatis och en massa annat gott. Synd att man inte får plats att äta så mycket som man skulle vilja, det är några där inne som snor all plats ju...
Vi gjorde iordning kalkon dagen före, och Nicole tittade storögd på när vi penslade den och Andres fixade iordning den.


Hos Ela gick allting bra, förutom att BÅDA tjejerna var lite blyga....
Men det gick över så fort Nicole fick pennor och papper att rita med  Och när Vanessa fick mat... Haha...
Alla var jätte fina, och dom sa att det är för att "Paparazzin" ska komma.... (who me!??)



 Jag älskar den här bilden!


Det var en trevlig kväll, och vi alla somnade som stockar när vi kom hem!
Tack för allting!
GLAD PÅSK PÅ ER!

P.S Blev DU lurad den 1 april? Berätta, HUR??


Kommentarer
Postat av: melina

hahah men jag hade tråkigt det därför jag gick omkring med alla kamerorna :P



haha nej asso skulle sluta blogga för den dagen bara (: inte föralltid :P

2010-04-03 @ 14:17:40
URL: http://meelajna.blogg.se/
Postat av: munnu

Satu .. alltså nästa gång du ringer ,,sååå va ska jag tor :))

2010-04-03 @ 23:57:21
Postat av: karolina

ihania kuvia..

2010-04-04 @ 14:27:18
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback