FELICIA <3

Jag vill bara berätta lite om min systers dotter Felicia.
Hon är en 8-årig tjej med STORT hjärta.
Hon skickar sms till mig hela tiden och skriver hur mycket hon älskar och saknar mig. Då blir man ju ännu mer tårögd, men det värmer så mycket! vi har alltid haft en speciell relation, Felicia & Jag. Hon känns som min egen dotter.
Och hon säger ju själv att Nicole & Vanessa är hennes små systrar, och nu har hon även fått 2 bröder till! 

Hon vill så gärna komma och hälsa på mig- och pojkarna också såklart, men just nu är det lite svårt...
Men snart så!
Hon köpte varsin nalle till pojkarna också, som Andres kom med. Jätte söta!

Här är pojkarna med sina nya nallar. Danilo fick den vita och Jonathan fick den blåa.
TACK FELICIA! (Shellu- som Nicole kallar henne)



Hon ringde mig imorse innan hon skulle till skolan och frågade hur vi mår, hur gulligt är inte det?
Hon sa att hon ocksä läser min blogg varje dag (hon har blivit super duktig på att läsa),
men ibland frågar hon om hjälp.
Hej, Hej Shellu! RAKASTAN!

På fredag ska hon, Dewin, Patrik (pappan) & Patricia åka till Grekland i 2 veckor!
Hoppas att planen lyfter då, med tanke på vulkanen på Island.
Tänk vad skönt att få åka bort till sol och värme!

Här är Shellu med Nicole


Nukke avgudar henne. Felicia tar alltid så bra hand om henne, vill ta henne till sandlådan och gungorna...
Och det bästa är att Felicia skickar bilder till mig på dem och tjejerna som hon tar med sin mobil, så att jag hänger med vad som händer där hemma. (Tråkigt att jag glömde sladden till mobilen->datorn hemma...)

Imorse fick jag en bild från Felicia där Puua håller i en stor huggorm som dom hade hittat i Gålö....
Han är tokig den där Puua... Bara ungarna INTE följer hans exempel!
Men Puua är en riktig skogsmänniska, han lär alla barnbarnen allt om skogen och dom tycker att det är jätte skojigt.
Snart går Danilo & Jonathan och Vanessa där i skogen med resten av sina kusiner och Puua...
(Nukke får redan följa med)

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback