JFR smycke och blommor med rötter

Jag måste visa er denna fina smycke som vi gav till min mamma på morsdag!
 
Älskar den!
Med en ängel och allt, för det är just det som min mamma är till oss. ♥
 
Den kommer från JFR.se och man kan designa smycken hur man vill i stort sett, finns jätte mycket att välja bland!
 
(Där finns inte heller bara smycken utan en massa annat också)
 
Jag valde att få ingraverat "MUMMU" istället för mamma, eftersom det är från barnen också :)
 
 
Hon blev jätte glad när hon fick den ♥
Det är jätte fint med lite längre smycken som hänger.
 
Lite mostergos med en ankashlock.
 
 
Jonathan sprang till mig, superglad. Han hade vart och plockat blommor till mig. På Mummu & Puuas trädgård!
Med rötter och allt.
 
 
Det är tanken som räknas Smiley

Kommentarer
Postat av: mummu till mybabydolls.blogg.se

Älskar det där smycket.♡

2014-05-28 @ 19:01:41
Postat av: Ingela

Är det bara en synvilla är texten helt sned? Men superfint för övrigt!

2014-05-31 @ 13:53:03
URL: http://famjarestedtandersson.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback