Zzzzz- i wish!

Blöjbyte, mat och en sällskapssjuk bebis och klockan är 02: 50
Jag vill soooova!

Imorgon ska jag till BVC med både Kevin och Olivia. 
Kevin ska träffa läkaren och samtidigt få sin rotavirus vaccin. (Flytande i munnen)
Och Olivia ska på sin 1 1/2 kontroll.
Har helt glömt bort vad man gör på sånt kontroll? 

Anyways. Dessa två tider har glapp mellan sig så vi ska fördriva tiden i centrum då.
Vanessa ska följa med oss, tänkte att hon behöver lite "egentid" med mig. Och så skulle hon få kika lite på presenter till sig själv, hon fyller ju 5 år nästa lördag.

Hon är så jäkla svår att köpa kläder till!!!
Jag kan köpa plagg som jag verkligen gillar och när hon ska sätta på sig det så totalvägrar hon. Hon gillar inte.
Så nu skulle hon få titta lite själv. ❤

Nähe, Kevin kommer inte alls till ro nu, han suger på sin napp som besatt och tappar den.
Vet han inte vad klockan är!?

Nu ska mobilen på laddning och jag med förhoppningsvis!

Natti Natti :-*
Tack att NI finns ❤


Kommentarer
Postat av: Emma

jobbigaste med nyfödd är nog alla de vakna timmarna på nätterna som gör en som en zoombie:) Vaknar han många gånger varje natt eller bara vid denna tid?
på 1 ½ får man inte spruta då? var ju inte länge sedan jag var där med theo , men de kollar så de kan stapla torn o frågar hur många ord de kan har ja för mig o så:)

2014-06-19 @ 07:21:12
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Postat av: Martina

Gud så fina barn du har! :)

2014-06-19 @ 13:21:18
URL: http://martinaedvinsson.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback