♥ Welcome Home! ♥

Idag kom dagen som min bror med familj längtat efter! ♥ Dom blev husägare och fick nycklar till sitt nya hem.
Jag är så glad och så stolt över dom, äntligen har drömmen blivit uppfylld!
 
Vi hade picknick efter skolavslutningen och så åkte brorsan Stefu och hans fru Anna iväg till mäklaren för att hämta sina nycklar. Vi var kvar ute en stund och sedan började vi gå mot det nya huset. (Det ligger alldeles nära Mummu & Puua.)
OMG! Vet ni hur kär jag blev i huset?!! JAG vill bo där! Men om inte jag kan så är jag glad att min bror kan ;)
Vi kikade in genom fönster och utforskade baksidan och hela allt utanför.
Bakom huset går jätte mysiga stigar mellan husen och jag kunde se alla roliga minnen framför mig redan.
 
Natuligtvis fotade jag en massa medans vi väntade ;)
 
Den där busken var jätte vacker, har aldrig sett sån förut, vet ni vad den heter? Med dessa orangea blommor.
Vi styrde till det och ville fota med busken medans den blommade.
 
Jag och syrran Smiley
 
Och barnen... fast det fattas ju Kevin, Sebastian & Dewin. 
 
... Så jag rullade Kevins vagn dit och fotade :)
 
"När kommer dom??"
 
Fotboll och kull körde dom med på baksidan... Och Olivia var på chokladjakt. Syrran hade lagt choklad under våran vagn nämligen. Såklart märkte Snuttisen det och var där och tjuvade lite...
 
Kusinerna Sebastian, Dewin & Nicole
 
Syster och mor ♥
 
Ja, jag fotade ju en hel del... 117 bilder bara på denna förmiddag. jag bjuder på några av dem :)
Jag tyckte att det var så fint. ♥
 
Vi stod på framsidan och väntade på att Stefu & Anna skulle komma hem. 
Det blev kramkalas när dom kom.
 
WELCOME HOME Nordling Family, welcome home. ♥
Smiley
 
 
Väl inne var vi överallt och undersökte, haha... Kommer att bli så fint!
Emmas rum var roligt, den hade kattvind där barnen gömde sig och egen walk-in closet!
 
 
Nu skulle dom åka och hämta släp och börja flytta sina saker. Vi kom hem för att äta mat och få Olivia i sängs.
Hon var inte alls sugen på att somna i vagnen när jag försökte tidigare, det var så mycket annat som var roligare tyckte hon. När hon har vaknat så ska vi till deras hus igen och hjälpa till.
 
Nicole och Vanessa sitter i köket och gör kort till dem och frågar mig hur man skriver "Jag älskar er". ♥
Tidigare plockade dom blommor till dem, men de flesta hade bara själva blodhuvudena kvar... :)
 
Jag ska passa på att vika lite påslakan som hänger på tork på våra dörrar...
Hur är det med er alla?
 

Kommentarer
Postat av: J

Vilket fint hus!
Var bodde de tidigare? I haninge, i lägenhet?
Otroligt vilka fina kort du tar och underbara barn verkar du ha! Letar ni hus? Började tänka på att du en gång skrivit att du skulle vilja bo i hus i samma område. :) Ha en bra dag!

Svar: Ja jätte fint hus!! Dem bodde i lägenhet, också i samma område. Ja vi (jag) är inne på hemnet ganska ofta och kikar runt.. Jag ville flytta till detta hus som dom flyttade till. Såg den på hemnet och var redo att flytta direkt, men det var inte tillfälle för oss just nu ;) Vi fpr se när det rätta huset för oss dyker upp! :)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-12 @ 17:01:11
Postat av: Lotta

Tror att den orangea blomman/busken är en rododendron. Den lila/rosa är det absolut. Men det ser även ut som om båda skulle vara det :)

2014-06-12 @ 19:06:38
Postat av: Adéla

Hej! Har en, kanske lite konstig fråga men jag är sugen på att börja blogga. Har du några bra tips på vilken sida som är bäst och hur jag "går till väga"? Tacksam! =)

2014-06-12 @ 19:44:14
Postat av: yasmine modell mamma och fru

Fina bilder
hoppas du har en bra kväll
kram

2014-06-12 @ 22:05:37
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Postat av: mamma24sju

Fint hus! Jag tycker att er lägenhet är jättefin också, ljus och modern med bubbelbad och allt! Och att ni verkar ha så nära till allt! Bor i hus och det är jättekul men det finns alltid något att göra minsann...om jag inte bodde i hus skulle jag kunna tänka mig lägenhet + sommarstuga. Lägenhet på vintern så man slipper frysa och skotta snö...och en sommarstuga att njuta i på sommaren :)

2014-06-13 @ 00:43:31
Postat av: Beata

Hej! Vad roligt för dem med huset! Var har du köpt den randiga bodysuiten som Kevin hade på sig i vagnen?
M.V. H. Beata.

Svar: På Lindex har jag för mig ;)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-13 @ 01:06:27
Postat av: Viktoria

Mysigt med hus! Så dyrt bara.
Vilken fin klänning din syster har var kommer den ifrån?

2014-06-13 @ 10:32:24
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback