Tisdag kväll

(Känner mig verkligen påhittig med rubrikerna)
 
Tisdag kväll och lugnet har lagt sig.
Fotboll på TV (vad annars under VM-tider...?) och jag överför lite bilder till datorn. Mitt huvudvärk är borta, så skönt.
Jag har gått igenom skötväskan inför morgondagen. Jag och Kevin ska följa med Nicole på modelljobb på morgonen.
 
Packat ner några extra ersättningar till Kevin, för det går ju åt så som han äter, och vi blir ju borta nästan hela dan.
Jag bad Nicole packa ner något som hon kan sysselsätta sig med mellan varven imorgon, men så skulle hon få låna Andres gamla mobil och spela med, och kompisar brukar hon få på plats.
 
Jag har gjort ihop några inlägg till er som kommer tidsinställt under morgondagen, ifall jag inte hinner blogga.
 
Följ mig på instagram så får ni sneakpeaks också- mybabydolls heter jag där!
 
När nu borde jag gå och lägga mig... Kevin somnade för 10 minuter sen, kan ni förstå att han vart vaken nästan hela dagen idag? Han har somnat i kanske 5 minuter och sen har han hållit igång igen. Hoppas att det betyder att han sover som en prins hela natten igenom? (man kan ju alltid hoppas ;))
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Spännande! Lycka till imorgon. Tack för att vi får följa er fina familj.

2014-06-17 @ 22:50:24
Postat av: mamma24sju

Kom bara att tänka på en sak...Nicole börjar ju bli stora damen, börjar snart skolan och snart kan hon och hennes kompisar läsa. Hur tänker du göra med bloggen framöver, även om du inte skriver något "barnförbjudet", men när t ex barnens kompisar börjar kunna läsa och barnen kanske tycker det är pinsamt eller jobbigt...det är ju inte aktuellt ännu men....kommer att sakna din blogg om du slutar skriva, vill ju följa er framöver också när barnen växer upp och spännande att se vilka personligheter de blir, vad de får för fritidsintressen och så småningom vad de väljer att jobba med!

Svar: Har tänkt på detta och ska skriva ett inlägg om det ;)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-17 @ 23:16:37
Postat av: Annster

Vad roligt :)

2014-06-17 @ 23:22:49
URL: http://annster.se
Postat av: Mona

Haha en bra rubrik är alltid svårt att komma på.
Vad fin Nicole är! Hoppas att ni får en bra dag! Kram

2014-06-18 @ 09:11:36
URL: http://mammatilllillae.blogg.se
Postat av: Louise

Trots att min dotter var vaken väldigt mycket på dagen som bebis så sov hon som en kratta ändå på nätterna.
Det gör hon fortfarande så vidare hon inte sover i vår säng, då sover hon som en stock.
Nu ska hon snart få eget rum(jag och sambon ska flytta ut till vardagsrummet som lösning) och vi måste få henne att börja sova på eget rum.
Så himla jobbigt att bo i en trea med tre barn.*suck*.
Lycka till idag.

2014-06-18 @ 10:23:41
URL: http://malmomorsan.se
Postat av: Ella

Hur reagerar Vanessa på att Nicole åker iväg på modell/reklamuppdrag? Det är ju baserat på charm/utseende, och kanske lätt för Vanessa att känna att hon inte duger? Barn är ju inte dumma. Förstår att ni löst detta på ett bra sätt, bara nyfiken på hur. Det är ju nära i ålder mellan tjejerna och det den ena får brukar ju den andra också vilja. Hoppas du inte tycker att jag uttrycker mej klumpigt.

Svar: Nejdå, förstår dig fullt ut! Det är riktigt svårt faktiskt. Jag letar efter en hobby till henne också :) Samtidigt gör vi inte Nicoles modelluppdrag till nån "big deal" eller så. Alla våra barn får lika mycket uppmärksamhet (eller jag försöker iaf) och vi försöker vägleda dom till att hitta nånting som dom tycker om att göra och att växa med.

Hoppas du förstår? Ska nog skriva ett inlägg om det :)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-18 @ 12:07:52
Postat av: Sandra

Så roligt för Nicole. Stort lycka till =) Spännande dag

2014-06-18 @ 12:32:53
URL: http://charmigavardagen.blogg.se
Postat av: Hjördis Pedersen

Lycka till idag, synd att inte Vanessa också får vara med tycker hon är så söt och naturlig på alla foto. Kram

Svar: Ja hon är en sötnos❤
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-18 @ 12:42:11
Postat av: Helen

Hej! Hoppas dagen idag har gått bra. Hur gjorde ni för att Nicole skulle bli modell? Har en dotter som skulle passa superbra som det och skulle vilja kolla upp om det är möjligt. Så vore tacksam om du kunde berätta.

Svar: Gå in på stockholmsgruppen.se tex och skicka en ansökan. Om det går bra får ni komma på casting för dem och om de är vad dom letar efter så vill de representera ditt barn. Sen hör dom av sig därifrån om kunder vill ha h*n på casting och boka in gör jobb ;)

Lycka till! :)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-18 @ 18:45:45
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback