The party is over

Hemma igen efter dagens firande. Alla barnen sover sen nån timme tillbaka, förutom en. Kevin.
Herren har ätit sig för mätt och har nu ont i magen.

Han har fått minifom och legat i badet med sin pappa, nu är han bara övertrött.
Han har varit vaken större delen av dagen idag, han ville nog inte missa festen..? Nu är festen över Kevin, nu kan du sova!

Nu blev han tyst iaf, då ska man väl försöka få sig lite sömn också...

Natti natti!

(Och nu kom han på att han hade ont i magen igen)

Kommentarer
Postat av: Ann-Ki

Det är alltid trist när de små liven har ont och jag hoppas det bara var en tillfällighet efter en festlig dag. Upptäckte din blogg och har tittat runt lite här och där och möts bara av en underbar, kär och stor familj. Jag hoppas att det är okej att du är med i min länklista på min blogg, för jag tycker att din blogg är klart annorlunda.

2014-06-08 @ 12:23:21
URL: http://dobbitazz.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback