Skolavslutning för kusinerna

Idag har vi varit på mina syskonbarns skolavslutning vid Gropen.
Tänk vad alla skolbarnen sett fram emot just denna dag! 

Det var sång och solen sken.
Jag är verkligen blödig och började såklart grina när förskolebarnen överlämnade en ros till alla sexor som går över till högstadiet till hösten.

Så fint tycker jag.❤ De små tar de storas plats. Nästa år är det Nicole som står där...

En fin skolavslutning med massa finklädda barn. Kommer ihåg mina egna skolavslutningar och känslan... Sommarlov.

Jag hoppas att alla barn får den bästa sommaren, att den blir precis så härlig som dom tänkt sig. ❤

Sommarlov för dessa 4 nu!

Vi bygger på nya traditioner, efter skolbarnens skolavslutning träffas vi (oftast på Mummu och Puuas baksida) och fikar. Så även idag.
Syrran gör sina berömda pajer, jordgubbspaj med vitchoklad a'la Karo!

Mera bilder kommer snart, nu ska vi titta på brorsans nya hus! Wihooo!!!




Kommentarer
Postat av: maria

Hej! Härligt med skolavslutning och sommarlov:-) Ville bara passa på att säga att jag tycker att du är fantastisk som så bra lyckas ta hand om 6 barn under 7 år, det krävs ju mycket, det vet jag då jag haft tre egna, två bonusbarn och varit dagmamma :)
Du gör ett strålande jobb med dina härliga barn, ha en underbar sommar allihop!
Maria i Skåne

Svar: Tack snälla! <3
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-12 @ 12:55:51
Postat av: Natta

vill bara säga att jag verkligen älskar alla bilder du lägger upp, helt underbart att se hur mycket kul ni hittar på om dagarna, och dina barn är bara hur fina som helst :). ha nu en underbar sommar.

Svar: Tack snälla! <3 va roligt att du uppskattar bilderna :)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-12 @ 14:54:43
Postat av: Veronica

Vad härligt med skolavslutning. Man blir lite blödig det blir jag med på förskolan när man jobbar när 6 åringarna ska börja skolan.

2014-06-12 @ 15:10:52
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilken klass slutade Felicia och Emma?

Svar: Dom slutade femman :)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-12 @ 15:43:52
Postat av: Therese

Ser att du lyckades fånga mig lite på bild 😝 såg att du tig fram kameran och försökte gömma mig, jag misslyckades uppenbart.. Nu är både jag och Emilia med på dina bilder Wihoo 😘

Svar: Oj jag missade det 😖Är det okey eller vill du att jag tar bort?
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-12 @ 18:50:41
Postat av: Åsa

Recept på pajen?

Svar: Ska fråga syrran
;)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-12 @ 19:03:46
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Therese

Inga problem för mig, du får lägga upp bilder på mig och mina barn. Min sambo undrar ganska ofta vad jag skrattar åt, jag svarar att jag läser din blogg. Tycker den är helt underbar att läsa!! Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram

Svar: :D Hihi, tack snälla! :)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-12 @ 23:23:09
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback