"Regn under mina fötter"

Igår när vi var i huset igen så regnade det. Ungarna hade med sig paraplyerna när vi gick dit och tyckte att det var så roligt med regn och paraply. Vi var inne i huset och pysslade och barnen + deras kusiner sprang runt omkring och lekte kurragömma. Så underbart att kunna ha altandörren öppen och så får dom springa ut och in...
bara en sådan sak saknar jag enormt mycket. ♥
 
Danilo & Jonathan hjälpte Anna med att packa upp i köket...
 
Nicole hängde med Emma & Felicia på övervåningen och Vanessa sprang efter Sebastian & Dewin som hela tiden sprang ifrån henne för dom ville sitta själva med fotbollskorten.
Olivia fixar och donar mest för sig själv. Hon är med lite här och där. Igår trivdes hon på baksidan av huset, på altanen.
 
Barfota gick hon där och plaskade i pölarna i regnet.
 
En vacker dag ska vi också bo i hus. 
Att få känna regnet under fötterna på sitt eget altan... grilla när man vill, bada i sin egen pool, ha ett jordgubbsland, leka på sin egen uteplats... allt det där. Frihet. Tänk vilken lycka för barnen.
Jag hoppas att det kan bli inom snar framtid.
 
Nu i sommar ska vi spendera mycket tid ute på landet, på syrrans stuga ute i Trosa.
Vi har våran alldeles egna stuga där på tomten. Egentligen var det en gäststuga, men den har jag tagit över! :)
Moahahaha....
 
Nu är det kväll. Vi har vart och handlat, barnen har badat och jag har i vanlig ordning tänt ljus lite här och där.
Olivia ligger och sover i sitt rum och jag har tagit fram lite mys till resten av barnen inne hos grabbarna där TV:n är. Dom kollar på Frost och äter lite gott. ♥
 
Jag tror dock inte att det dröjer länge innan dom ligger och sover. brukar vara så, speciellt med Danilo & Jonathan att dom slocknar så fort man sätter på en film på kvällen :)
 
Nu stänger jag av här och sänger mig själv på soffan.

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback