♥ Nya mobilskal ♥

Allt sedan Danilo (och efter det, Vanessa) tappade min mobil på marken/golvet så har min mobilskal tagit stryk, och gått sönder. Förra veckan gick kanten sönder så skalet satt jätte löst.
Då fick jag äran att testa att göra ett nytt skal. Jag hade ju bild på barnen på mitt andra skral, men Kevin fattades ju.
 
caseapp.se kan man designa egna mobilskal och skins. (Även till ipads)
Dom har färdiga collage så det är bara att välja bilder till som man vill ha.
 
Jag gjorde ett till mig med bild på alla barnen, tyckte den blev fin. ♥
Och så gjorde jag ett till min svärmor också :) Jag ska ge den till henne idag.
 
 
Vad tyckte ni?
 
Vill ni desgna ert egna mobilskal, kika då in på www.caseapp.se Smiley

Kommentarer
Postat av: mariekarolina ♥ gravid med lillebror

Jättefina! Skulle själv vilja beställa ett skal men jag känner mig så oturlig så jag vågar inte ha något annat än ett mobilfodral som även skyddar displayen ;p

2014-06-07 @ 15:02:05
URL: http://mariekarolina.blogg.se
Postat av: Jennie

Superfina skal! Perfekt som present till typ mormor/morfar/farmor/farfar. Har tidigare köpt nyckelringar med bilder på barnen men detta var en bra grej.
Alla dina barn är jättesöta men Nicole är ju så otroligt söt. En riktig liten modell verkligen (förresten så var hon väl modell för Lindex? )

Jennie dubbel tvillingmamma

2014-06-07 @ 22:43:10
Postat av: Anki

Så jättefina mobilskal och kan tro din svärmor blev jätteglad för det hon fick..
Kramar från Skåneland

2014-06-08 @ 02:31:06
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback