Nu började den...

... Ja fotbolls VM då.
Andres kommer nog inte missa en enda match.

Jag ligger fortfarande och badar och först nu känner jag tröttheten vila på mig dom en sten.
Barnen slocknade som stockar ikväll, så trötta efter denna händelserika dag med  både skolavslutning för kusinerna och morbror Stefus flytt.
Jag badade med Kevin precis och Andres tog upp honom.

Vi gick tillbaka till huset på eftermiddan. 
Vi kom ju hem för att äta och Olivia fick sova i sin säng. Och som hon sov! 
I 2 1/2 timme sov hon och ändå var hon trött. Andres följde med och tyckte att huset var jätte fint. ❤
Imorgon kommer sista lasset.

På väg till huset :)

Efter flytt och närmare klockan 19 gick vi och åt pizza ihop.

Alla var vrålhungriga (och trötta).

Hem och bada och sen kom barnens äldsta storebror Diego förbi.
Uh oh ser att mina batterier tar slut närsom helst.. Jag fortsätter imorgon!

Sov gott allihopa! ❤


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Låter som en toppendag! :-). Sov så gott! Kram

2014-06-13 @ 05:51:21
Postat av: Emma

vilka härliga dagar ni haft:)

2014-06-13 @ 10:04:09
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback