Lördag hela dan

Lördag förmiddag, solen skiner och det blåser storm därute.
 
Imorse vaknade jag och kunde inte hitta Andres nånstans. Jag letade och ropade, men ingenstans. Han hade visst glömt bort att berätta att han skulle jobba idag... 
Jag saknar honom och det känns lite jobbigt att man inte får vakna med varandra ens på helg mornarna.
 
Nog om det....
Jag gick ut med barnen imorse när alla var redo för dagen. Vi gick bara till de närmaste gungorna vi kunde hitta, orkade inte gå längre än så, känner mig helt slut.
 
Älskar doften av dessa blommor, var tvungen att plocka med några hem...
 
Vanessa är en rolig prick... hon har fått mig att skratta flera gånger idag.
 
Hon skrek som en tok på balkongen på brorsan sin och jag kom och bad henne vara tyst.
"Jag vet att min röst låter förjävlig när jag skriker men jag är arg mamma!" (fast på finska dårå)
SmileyOch senare när vi pratade om varför hon skriker så säger hon allvarligt:
"Alltid är det någon som bråkar med mig, om det inte är den ena så är det den andra!"
Kunde inte hålla mig för skratt.
 
Titta på Kevins leende (eller var det bara gaser?)
Jag undrar om så små bebisar drömmer, och om vad i sånt fall...?
 
Nu ligger Olivia och sover och jag dricker mitt kaffe i "lugn och ro". Kevin sover han också och resten av järngänget tittar på film.
 
Idag är det lördag vilket betyder lördagsgodis men vi behöver inte handla det idag, för vi har så det räcker från förra helgen. 
 
Åh nu ska man börja tänka på lunch också....
Kanske jag bara gör nån pastasallad eller nåt. 
 
Vet ni en jääätte rolig sak- igår la torktumlaren av också. Orka! Smiley

Kommentarer
Postat av: Becka

Men den måste ni ju ha garantin kvar på? Dåligt att det går söder så fort. Man måste väl kunna använda sakerna?-! För visst köpte ni den nyss? Hoppas du blir piggare under dagen! :)

Svar: Nej den är ganska gammal, men dom tog in den för lagning för inte så länge sedan :(
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-14 @ 12:51:01
Postat av: Carina Widell

Tacka underbart söta Vanessa, hon har lättat upp min dag betydligt, jag skrattar än :)

2014-06-14 @ 13:20:23
Postat av: Marina - mamma till 5

Visst är det skoj med de tekniska grejerna?
Vår tvättmaskin la av en vecka före jul och det
gick absolut inte att vänta till mellandagsrean..
Nån dag efter sen när alla reor var slut så gick
såklart även torktumlaren sönder! 😡
Mindre skojigt! 👎

2014-06-14 @ 14:24:39
URL: http://snuttsies.blogg.se
Postat av: Julia

Såg att dina tvillingar är födda i vecka 30, hur mår dem idag? Har dem några problem pågrund av deras tidiga ankomst. Anledningen till att jag frågar är att jag nyligen själv fick en flicka i vecka 32, vägde 1,5 kg:)

Svar: Dom mår jätte bra och det syns inte att dom är födda för tidigt. Inga men alls ;)
Grattis till din dotter, Danilo vägde också 1,5 kg :)
Hur mår ni?
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-14 @ 20:13:54
Postat av: Joanna Eriksson

Hahaha, vad underbart rolig hon är Vanessa! :)

2014-06-15 @ 21:57:06
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback