I´m workin on it

OK, satte mig framför datorn precis och tänkte blogga ikapp lite, men så ser jag att många av er har berättat för mig att min header inte är synlig för er??Smiley
Jätte tråkigt och jag ska jobba på det nu!
 
Ni som följer mig på Instagram (mybabydolls) har sett hur den skulle ha sett ut nu... Men som sagt- jag ska jobba på det, så mitt inlägg får vänta ett tag. 
 
Vi har dock stora framsteg- eller närmare sagt, barnen har gjort stora framsteg idag!
Kan ni gissa vad det är...? 
Smiley

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu syns helt plötsligt inte din header kunde nyss se den men inte nu =( Jag gissar att dom lärt sig cykla?? =)

2014-06-01 @ 20:55:46
URL: http://charmigavardagen.blogg.se
Postat av: Carina Widell

De har lärt sig cykla :)

Svar: :D
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-01 @ 21:09:16
Postat av: Mummu

Jag vet men säger inte det!

2014-06-01 @ 21:16:16
Postat av: Malin-tvillingmorsan♡

Ne nu ser jag inte heller headern! Åh spännande med barnen. Undra vad det kan vara? Kramar från mig & tvillingarna

2014-06-01 @ 21:17:57
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: Mamma till fyra pojkar

Jag ser den! Har sett hela tiden.

2014-06-01 @ 21:38:52
Postat av: Mummu

Igår kväll såg ja headern men inte nu på morgonen
😁😒

2014-06-02 @ 08:03:21
Postat av: Anki

Äntligen så ser jag din nya fina header :-) Har inte varit inne på instagram idag så därför har jag inte sett den tidigare...
Ja, vad kan det vara som barnen har gjort framsteg med? Hm,... alla har sovit i sina sängar i natt, eller de har varit duktiga med att plocka undan på sina rum eller som många andra har gissat på, de största har lärt sig cykla... (fantasin har torkat här ;-) )
Kramar från Skåneland

2014-06-03 @ 00:55:35
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback